غلامرضا حسن پور گفت: تهیه 12 دقیقه فیلم کوتاه در قالب 5 قسمت با موضوع حمایت از تولید داخلی از برنامه های مهم بسیج اصناف است که به صداوسیما جهت پخش تحویل داده شده و در حال حاضر در نوبت پخش است.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۰۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های فعلی و آینده بسیج اصناف اظهار داشت: یکی از مهم ترین برنامه های اجرا شده توسط بسیج اصناف راه اندازی بسیج تجار کشور و بسیج تجار استان تهران بود که در اتاق های بازرگانی تهران و ایران انجام شد و بحث صادرات و توانمندسازی برای ما مهم ترین محور در این خصوص بود.

وی افزود: تهیه 12 دقیقه فیلم کوتاه در قالب پنج قسمت با موضوع حمایت از تولید داخلی نیز یکی دیگر از برنامه های مهم بسیج اصناف است که به صداوسیما جهت پخش تحویل داده شده و در حال حاضر در نوبت پخش است.

حسن‌پور یادآور شد: راه اندازی بازارچه اینترنتی جهت معرفی ظرفیت های شهرستان‌ها در تولید و حذف واسطه های غیرضرور که ان شاالله در همایش 11 آبان ماه سال جاری در مشهد مقدس رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: 9 تا 12 آبان‌ماه برنامه‌ای در مشهد به عنوان اجلاسیه مجمع بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور با عنوان نقش اصناف بازاریان و تجار در تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان کشوری، معاونین وزاری صنعت و اقتصاد و همچنین سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و 400 نفر از بزرگان معتمدین این سه قشر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات