رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در گفتگو با«بسیج»خبر داد

حضور قهرمانان المپیک در راهپیمایی اربعین حسینی

آذرنوش گفت: امسال حضور چهره های سرشناس ورزشی و قهرمانان المپیک را در راهپیمایی اربعین خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۷۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های فعلی و آینده بسیج ورزشکاران اظهار داشت: در حال حاضر دوره بصیرت و منش پهلوانی ویژه مربیان ورزشی به مدت سه روز برای برادارن با حضور 200 نفر از مربیان ورزشی سراسر کشور در حال برگزاری است و از روز چهارشنبه هم دوره خانم ها با حضور 200نفر از مربیان در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره ها حظ معنوی در جوار امام رضا (علیه السلام) و نیز ارتقای سطح معرفت دینی و اخلاق و رفتار مربیان است که با حضور اساتیدی از تهران، قم و مشهد  درحال برگزاری است.

وی در تشریح برنامه های آینده بسیج ورزشکاران خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین برنامه های آینده برگزاری همایش تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار در سطح جامعه ورزشی کشور است که پیرو تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید از کسانیکه ارزش ها را حفظ می کنند و رفتارهایشان باعث توسعه و پیشرفت اخلاق می شوند تجلیل شود، این برنامه را با همکاری وزارت ورزش انجام خواهیم داد.

آذرنوش یادآور شد: امسال حضور چهره های سرشناس ورزشی و قهرمانان المپیک را در راهپیمایی اربعین خواهیم داشت که در این راستا برخی استان ها همچون مازندران هماهنگی لازم را انجام داده اند تا حضور بهداد سلیمی و چند نفر از قهرمانان المپیک را شاهد باشیم، امسال قهرمانان مطرح کشور حضور گسترده تر ی نسبت به سال گذشته در پیاده روی اربعین خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در خاتمه گفت: یکی دیگر از برنامه های آینده بسیج ورزشکاران برگزاری اردوی راهیان نور با حضور قهرمانان رشته های مختلف و مسئوولان ورزشی کشور خواهد بود.


ارسال نظرات