خبرهای داغ:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی از پیش بینی برداشت بیش از 140 هزار تن چغندر قند از مزارع میامی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۶۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
عباسعلی کردی در گفتگو با خبرنگار بسیج در میامی گفت: امسال برداشت بیش از 140هزار تن چغندر قند در شهرستان میامی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برداشت محصول چغندر قند از اراضی کشاورزی میامی آغاز شده است و تا اواسط آبان‌ماه سال جاری در این شهرستان ادامه دارد.

کردی با بیان اینکه از 62 هزار هکتار زمین کشاورزی شهرستان میامی دو هزار و 510 هکتار به کشت چغندر قند اختصاص دارد، یادآور شد: امسال پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته 20 هزار تن افزایش محصول داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی با اشاره به اینکه در درجه اول ما ملزم به تهیه چغندر کارخانه قند شاهرود برای تبدیل به قند و شکر هستیم، افزود: مازاد چغندر شهرستان به کارخانه های قند جوین ، شیروان و دیگر شهرستان های متقاضی ارسال می شود.

وی در پاسخ به سوال میامی جوان مبنی بر مشکلات کشاورزان در این بخش چیست، گفت: در حال حاضر در بخش کالپوش با برای حمل محصول با کمبود کامیون مواجه هستیم که  در حال پیگیری و رفع این موضوع هستیم.

کردی با بیان اینکه هر سال برای این موضوع جلسه ای برگزار میشد، افزود: شاید یکی از علت های کمبود کامیون برای حمل چغندر منطقه کالپوش برگزار نشدن این جلسه در سال جاری بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها