خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی اوقاف استان سمنان خبر داد

قرائت خطابه‌های حضرت سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در بقاع متبرکه سمنان

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از قرائت خطابه‌های حضرت سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در بقاع متبرکه این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۲۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهنام مطلبی با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه‌های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان و برگزاری همایش نهضت بیداری با خطبه‌های علوی اظهار داشت: از شاعران مطرح آیینی کشوری و استانی به‌ویژه شاعران حماسه‌سرای میهن عزیز اسلامی برای ایجاد فضای حماسی در این همایش استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: شعار لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا زینب (س) به‌صورت ویژه در آستان مقدس امامزادگان طنین‌انداز می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: نسبت به قرائت تمام یا بخشی از خطابه‌های حضرت سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در این مراسم اقدام خواهد شد.

مطلبی بیان کرد: ضمن هماهنگی با صداوسیمای مرکز سمنان برای استفاده از ظرفیت صداوسیمای استان، نسبت به پوشش کامل برنامه و پخش زنده آن اقدام خواهد شد.

وی از برگزاری نشست خبری و اطلاع‌رسانی در رسانه‌های گروهی به‌منظور تبیین این همایش و سایر ویژه‌برنامه‌های ماه صفر و همچنین تولید و پخش تیزر تبلیغاتی توسط روابط عمومی اداره کل خبر داد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: فایل پوستر همایش به همراه متن کتاب خطبه حضرت زینب (س) و حضرت سجاد (ع) در سایت این اداره کل بارگذاری خواهد شد.

مطلبی افزود: در خصوص هماهنگی با مجموعه‌های انتظامی برای تأمین امنیت همایش، راهنمایی و رانندگی در خصوص تسهیلات عبور و مرور، اتوبوس‌رانی جهت انتقال عزاداران به محل همایش، هلال‌احمر، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌ها به فراخور نیاز اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: در خصوص تبلیغات محیطی و نصب بنرهای تبلیغاتی در فضای پیرامون محل همایش و تبلیغات در سطح استان و شهرستان با شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای مرتبط هماهنگی و به‌کارگیری از ظرفیت آن‌ها اقدام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها