خبرهای داغ:
اولین گروه راهیان نور دانش آموزی شهرستان باغملک در سال تحصیلی جدید شامل 800 دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم با 18 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در روز دوشنبه اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۹۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱

فرمانده سپاه ناحیه باغملک گفت: این دانش آموزان از میان دانش آموزان مقطع دوم و سوم دوره دوم متوسطه هستند که با ۱۸ اتوبوس پس از برگزاری مراسم بدرقه در مدرسه خلیج فارس که با حضور امام جمعه ،فرماندار ،مسئولین ادارات و نهاد ها و همچنین خانواده دانش آموزان برگزار می شود عازم مناطق عملیاتی می شوند.

سرگرد پاسدار شاپور احمدی اضافه کرد: در هر اتوبوس نیروی تامین برای تامین امنیت دانش آموزان، یک مبلغ از میان طلاب حوزه علمیه خواهران و بسیج طلاب و همچنین راوی به همراه دانش آموزان به این سفر معنوی اعزام می شوند و از طرف شبکه بهداشت و درمان یک دستگاه آمبولانس نیز در طول مسیر کاروان را همراهی خواهد می کند.

سرگرد احمدی بیان کرد:این اردو طی دو روز انجام میگیرد که روز اول به زیارتگاه شلمچه و سپس کاروان راهیان نور دختر باغملک شب در پادگان شهید بهروز غلامی(محلاتی سابق) اسکان داده می شوند و برای آنها برنامه های آموزشی، فرهنگی و رزمی پیش بینی شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها