نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مطرح کرد

روند نادرست سرمایه‌گذاری و مدیریت در واحدهای صنعتی اراک

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سرمایه‌گذاری و روند خصوصی‌سازی در برخی واحدهای صنعتی استان به غلط بوده است برای رفع این مشکل دولت بایستی اعتبارات لازم را تخصیص دهد.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۸۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه گذشته در دیدار رئیس جمهور با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان مرکزی را دارای پتانسیل‌های ویژه دانست و گفت: استان مرکزی دارای ظرفیت های بالقوه و اثرگذار در بخش اقتصاد و توسعه کشور است از این‌رو می‌بایست زیرساخت‌های آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: رئیس جمهور و دولت بایستی نگاه ویژه به فلات مرکزی که استان مرکزی جزئی از آن است داشته باشند و فراهم کردن امکانات زیرساختی و توسعه ای لازم برای آن را مدنظر قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی از جهت نخبگان و علما و مفاخر زبانزد است؛ مردم استان نیز وفاداری خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران با تقدیم شش هزار و 200 شهید به اثبات رسانده اند.

آیت‌الله دری نجف آبادی ادامه داد: امروز بیش از 80 واحد دانشگاهی و 180 هزار دانشجو در استان مرکزی فعال هستند و آمار بالای دانشجویان این استان، نشان دهنده فعالیت این استان در حوزه علم و دانش کشور است؛ از این رو دولت باید به این منطقه با دیده ویژه بنگرد.

وی افزود: امید است با توجه بیشتر دولت و همت مدیران شاهد پیشرفت روزافزون در حوزه‌های دینی، اخلاقی، فکری، سرمایه اجتماعی و تقویت بنیان های دینی باشیم.

آیت‌الله دری نجف آبادی تصریح کرد: استان مرکزی مهد صنعت کشور است و برای کشور پشتیبان محسوب می شود؛ باید سرمایه گذاری صنعتی را در این استان شاهد باشیم اما چند واحد تولیدی به غلط واگذار شده اند و دولت باید برای برون رفت مشکلات صنایع استان اعتبارات لازم را اختصاص دهد و بر آنها نظارت لازم را هم داشته باشد.

وی با اشاره به نیروی انسانی استان ادامه داد: حوزه های علمیه تا چند سال اخیر غریب بودند، اما در حال حاضر دو هزار و 300 طلبه در حوزه برادران مشغول به تحصیل علم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار