به دنبال شهادت تکنسین‌های برق ایرانی در عملیات انتحاری داعش
فرمانده سپاه روح‌الله ضمن محکومیت جنایت تروریستی کرکوک و شهادت چهار تکنسین ایرانی از جمله شهید نعمت‌اله رضایی از شهدای شهرستان شازند را نیز به خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۵۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله پیرو شهادت چهار تکنسین ایرانی در عملیات انتحاری تروریست‌های داعش در کرکوک عراق و شهادت نعمت‌اله رضایی از تکنسین‌های شهرستان شازند، پیام تبریک و تسلیتی به شرح زیر به خانواده این شهید صادر کرد که در ادامه می آید:

بسمه تعالی

وَلاتَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللّهِ امواتا،بَل احیاءُ عِنْدَ رَبِّهمْ یُرْزَقون گمان مبر آنان که در راه خدا شهید شدند؛ مرده اند! آنها زنده اند، نزد پروردگارشانند و متنعمند به انعام او…

حمله انتخاری تروریست‌های داعش به مرکز تولید برق در نزدیکی کرکوک عراق که منجر به شهادت چهار تکنسین ایرانی و زخمی شدن چندین نفر شد به خاطر این است که تروریست ها در عراق نفس های آخر را می کشند و انجام عملیات تروریستی کور و کشتار غیرنظامیان بی گناه انتقامی است که در برابر شکست های مفتضحانه خود در میدان های نبرد می گیرند.

اینجانب این ضایعه تأسفبار را به خانواده‌های داغدار این عزیزان و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه الهی رحمت و مغفرت و علو درجات و برای تمامی بازماندگان شهدا و مجروحان این جنایت نیز آرزوی صبر و بردباری می‌کنم و به خانواده‌های شهدا هم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آنان صبر و بردباری و تحمل مسئلت می‌کنم و آرزومندم که خداوند بهتر پاداش صابران رابه شما عنایت کند.

اینجانب شهادت را تبریک و تسلیت عرض نموده و با ارج نهادن به مقام ایثار و فداکاری شما خانواده معظم آن شهید برایتان سعادت، سلامت و پاداش صابرین را در سایه عنایات امام زمان، حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آرزومندم.

خانواده شهید سرافراز نعمت‌اله رضایی امید است با صبر جمیل و با لسان گویا و رسای خویش در صیانت از دستاوردهای رزمندگان میدان‌های جهاد و شهادت موفق باشید.

گفتنی است پیکر مطهر این شهید والامقام فردا 3 آبان ماه ساعت 8:30 از مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شازند تا روستای چشمه‌سار زادگاه این شهید، تشییع می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات