خبرهای داغ:
رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به کمبود پرستار آقا نسبت به پرستار خانم در سطح مراکز درمانی استان، اظهار کرد: چرا مانند هشت سال دفاع مقدس بیسجی‌وار از ظرفیت نیروهای تحصیل‌کرده در رشته‌های دیگر در این زمینه استفاده نمی‌شود؟
کد خبر: ۸۷۶۶۲۴۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در سومین جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: باید تدبیری در نظر گرفته شود تا مردم بتوانند گزارش‌ها و تخلف‌های مراکز درمانی و تحت پوشش را اعلام و مسئولان پیگیر این گزارش‌ها واصله شوند.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اهمیت ارزیابی بیمارستان‌ها گفت: صرف توجه به ارزیابی هال و نمرات داده‌شده کفایت نمی‌کند بلکه برای رفع مشکلات و بهبود بیمارستان‌ها بازرسان را افزایش داد تا به‌طور مداوم پیگیر مسائل باشند.

وی در خصوص وضعیت رعایت حجاب در بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و مطب پزشکان،‌ تصریح کرد: در صورت عدم رعایت حجاب توسط آن‌ها باید تذکرهای لازم داده شود و درصورتی‌که به تذکرها توجه نکردند با آن‌ها برخورد جدی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان با اشاره به کمبود پرستار مَرد نسبت به پرستار خانم در سطح مراکز درمانی استان، اظهار کرد: چرا مانند هشت سال دفاع مقدس بیسجی‌وار از ظرفیت نیروهای تحصیل‌کرده در رشته‌های دیگر در این زمینه استفاده نمی‌شود؟ می‌توان با یک دوره کوتاه آموزشی نیروهایی در این زمینه مورد آموزش قرار بگیرند و از آن‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عبداللهی نژاد دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان بابیان مصوبات قبلی ستاد اظهار کرد: برای تحقق اهداف و برنامه‌های ستاد اعضا باید همکاری بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها و نهادها باید به مواد 187،17 و 23 قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر دقت لازم را داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به فعالیت بیست و چهار هزار کارمند زیر نظر این دانشگاه اظهار کرد:  13 هزار نفر از آن‌ها خانم و 11 هزار نفرشان آقا هستند.

دکتر اصغری بابیان اینکه بعد از آموزش‌وپرورش، دانشگاه علوم پزشکی بیشترین نیرو را در اختیار دارد، گفت: در حال حاضر نزدیک به 600 هزار پرستار در استان اصفهان در حال فعالیت هستند که تنها نزدیک به 20% آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند ولی طبق قانون این مقدار باید برابر 50% باشد.

وی با اشاره به ارزیابی‌ها و توجه به‌گزینش نیروهای تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی،‌اظهار کرد: پس از ارزیابی و کسب نمره مدنظر نیروها به استخدام دانشگاه درمی‌آیند، ضمن اینکه در بازرسی‌های انجام شد در مراکز بازرسان دانشگاه به نوع پوشش و رفتار کارکنان هم توجه می‌کنند و در صورت عدم رعایت استانداردهای تعریف‌شده با آن‌ها برخورد به عمل می‌آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها