خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک‌میلیون و ۸۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق که در زیر بار علوفه یک کامیون بنز جا ساز شده بود خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۴۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: مأموران انتظامی شهرستان اصفهان پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد یک محموله سیگار قاچاق را از شمال غرب کشور به این استان وارد کند پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

سرهنگ حسن یار دوستی در این خصوص این‌گونه توضیح داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به یکی از ورودی‌های استان اصفهان اعزام و کامیون فرد قاچاقچی را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو که حامل بار قانونی علوفه بود تعداد یک‌میلیون و 870 هزار نخ سیگار قاچاق که زیر بار جا ساز شده بود کشف شد.

سرهنگ یار دوستی با اشاره به اینکه در این عملیات سه قاچاقچی دستگیر شدند اظهار کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش این محموله کشف‌شده را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و از شهروندان درخواست کرد: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به‌موقع با فوریت‌های پلیسی 110، پلیس را در برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنید.

* وانت پیکان با 51 کیلو تریاک در اصفهان توقیف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران یگان تکاوری اصفهان در محور فرعی تالاب–ورزنه به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 51 کیلو و 680 گرم تریاک که در اتاق بار خودرو جا ساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ جهانگیر کریمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

* کشف و توقیف محموله لوازم‌یدکی قاچاق در سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده فائو مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ غلامرضا براتی در این رابطه توضیح داد: در بازرسی از این خودرو تعداد 80 کارتن لوازم‌یدکی خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبتِ گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام‌شده است.

سرهنگ براتی افزود: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان کالا در اولویت کاری نیروی انتظامی است و پلیس اجازه فعالیت به مفسدان اقتصادی را نخواهد داد.

* دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در خصوص این خبر گفت: پس از وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان کاشان بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مهدی پور غلامحسین گفت: مأموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی دو سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: این سارقان در بازجوئی‌های به‌عمل‌آمده به 500 میلیون ریال سرقت لوازم منزل شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به تحویل هر دو متهم به مقامات قضائی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را بلافاصله از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

* توقیف سواری ام‌وی‌ام با 83 فقره تخلف حادثه‌ساز

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بوئین و میاندشت حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری ام وی ام را جهت بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا طاهری اظهار کرد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد این خودرو دارای 30 میلیون و 950 هزار ریال جریمه پرداخت‌نشده و 83 فقره تخلف حادثه‌ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: بیشترین تخلفات ثبت‌شده برای این خودرو تخطی از سرعت مجاز است.

سرهنگ طاهری خاطرنشان کرد: طبق قانون درصورتی‌که مبلغ جریمه خودروئی بیش از 10 میلیون ریال برسد مالک تا یک ماه وقت دارد نسبت به پرداخت جریمه اقدام کند در غیر این صورت خودرو توقیف و پس از پرداخت جریمه و سیر مراحل قانونی رفع توقیف خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها