خبرهای داغ:
بعد از سومین باخت متوالی سردار در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

سریال ناکامی های قربانی با سردار به هفته هفتم رسید

تیم سردار بوکان در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در خانه با نتیجه یک بر صفر بازی را به مهمان خود شاهین توسعه کیش واگذار کرد تا سریال ناکامی های قربانی در این تیم محبوب شهرستانی همچنان ادامه داشت باشد.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۷۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، تیم فوتبال سردار بوکان در ادامه رقابت های لیگ دست دوم فوتبال کشور و از هفته هفتم این مسابقات در استادیوم خانگی خود به مصاف شاهین توسعه کیش رفت.

در این بازی که با حضور بیش از 5 هزار هوادار بوکانی و در هوای مطلوب پائیزی برگزار شد تیم سردار بعد از دو شکست پیاپی در خارج از خانه به امید پیروزی پای به زمین استادیوم وحدت نهاد.

همین موضوع سبب شده بود که حملات زیادی از سوی بازیکنان سردار بوکان بر روی دروازه شاهین توسعه کیش انجام شود ولی در نهایت این تیم مهمان بود که توانست پیروز از زمین خارج شود.

تیم شاهین توسعه کیش در این بازی با نتیجه یک بر صفر توانست میزبان خود را در حضور پرشور هواداران متعصبش شکست دهد تا ناکامی های قربانی در این تیم همچنان ادامه یابد.

شاگردان قربانی در سه بازی گذشته خود متحمل سه شکست شده اند که همین موضع باعث فاصله گرفتن تیم محبوب بوکانی ها از صدر جدول شده است.

هم اکنون سردار با سه باخت، دو برد و دو تساوی و با 7 امتیاز در رده هشتم جدول گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

ناصراحمدنژاد، رضا میزانی، امیرحسین نجفی، مهدی بامداد، محمدملایی، حبیب افرا، فرهادفراهانی، شاهرخ کدخدایی، یوسف مرادی، سیروان قربانی، سلیمان سلیمانی، سیدرضاامیری، امیرستوده، حیدرمسلوکی، مرتضی عباسزاده، مجیدلطفی، فرشیدطوری، ناصرعبدی، بهزادپورنصری 18 بازیکنی بودند که از سوی پیروز قربانی تیم سردار را در سفر به همدان همراهی کردند.

در هفته هشتم نیم فصل اول این رقابت ها سردار بوکان به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت.

تیم سردار در گروه سوم این رقابت ها آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر، شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار