همزمان با سراسر کشور اولین مرحله از راهیان نور با اعزام 37۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان مهاباد با مشارکت آموزش و پرورش، سپاه و بسیج دانش‌آموزی مهاباد آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۷۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش مهاباد، در مراسم بدرقه دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور گفت: دانش‌آموزان با هدف آگاه‌سازی و آشنایی با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

آقای قادری تصریح کرد: سال گذشته 2 هزارو 400 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از مقاطع تحصیلی متوسطه سطح استان به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند که امسال نسبت به سال گذشته افزایش بیشتری یافته است.

سرهنگ وجدی معاون هاهنگ کننده سپاه مهاباد نیز با اشاره به اینکه مرحله اول راهیان نور با اعزام دانش‌آموزان دختر در مهرماه سال‌جاری آغاز شد، تصریح کرد: ادامه این مرحله از اعزام دانش‌آموزان پسر از آبان ماه سال‌جاری برگزار می‌شود .

وی اضافه کرد دانش آموزان دختر در مرحله اول ازیادمان شهید خالد حیدری و شهید امینی گوگ تپه بازدید خواهند کرد.

علی وجدی مسئول بسیج دانش آموزی مهاباد هم در این آیین اظهار داشت: در شهرستان مهاباد امسال 2700نفر در هشت مرحله به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد و که از این تعداد 1300نفر دانش آموز دختر و 1400نفر دانش آموز پسر هستند .

وی افزود امروز دانش آموزان مدارس دخترانه شرف و عبد الخالق حسن زاده به تعداد 370 نفر اعزام شدند.

ارسال نظرات