خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بوکان:

گناهکار در جامعه و در نزد افکار عمومی بی احترام است

امام جمعه موقت بوکان گفت: کسی که گناه می کند در جامعه و در نزد افکار عمومی بی احترام است و به قول معروف پیشانی او سیاه و از رزق و روزی حلال محروم می شود و آثار برکت خداوند در خانه او وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۷۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه موقت این شهرستان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به آثار و مضرات گناه و معصیت اظهار کرد: کسی که گناه می کند دارای دو بعد فردی و اجتماعی است که از هر دو نظر ضرر دارد.

ماموستا سید خالد رسول زاده بیان کرد: کسی که گناه می کند در جامعه و در نزد افکار عمومی بی احترام است و به قول معروف پیشانی او سیاه و از رزق و روزی حلال محروم می شود و آثار برکت خداوند در خانه او وجود ندارد.

رسول زاده افزود: طبق روایات باید از گناهی ترسید که آثار آن تنها برای گناهکار نیست بلکه جامعه را هم در برمی گیرد و برای جامعه هم مضر است مانند این که اگر در منطقه ای یا جایی به واسطه کسی عبادت و ذکر خداوند فراموش شود نزول رحمت و برکت خداوندی بر آن مکان از بین می رود و آثار گناه یک نفر جامعه وی را هم شامل می شود.

امام جمعه موقت بوکان با برشمردن انواع گناه تصریح کرد: انسان نباید به بهانه این که گناه کبیره ای انجام نداده است بر گناهان صغیره اصرار ورزد و خود را نابود کند بلکه باید با توبه کردن از گناه خود به درگاه معبودیت زندگی خود را پاک کند چون جدا از این که برای خود خیر و صلاح دارد برای جامعه او هم مفید است و این طوری جامعه هم سالم و پاک می ماند.

ارسال نظرات