خبرهای داغ:

برگزاری همایش بزرگ نهضت ما زنده ایم در چالدران

همایش بزرگ نهضت ما زنده ایم با محوریت عفاف و حجاب دانشگاه ها و مدارس شهرستان چالدران بر گزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۶۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این همایش به همت بسیج دانش آموزی سپاه و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چالدران با حضور دانشجویان دختر و دانش آموزان دختر مدارس متوسطه این شهرستان با هدف ترویج و توسعه فرهنگ اصیل حجاب و عفاف و احیاء هویت دینی در بین دختران در محل سالن اجتماعات دبیرستان اندیشه و سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بر گزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان چالدران در این همایش ها گفت: دختران جوان و نوجوان نسل امروز باید با تاسی از حضرت زینب (س) در سخت ترین شرایط دست از حجاب و ولایتمداری و دفاع از ارشهای اسلامی برندارند.

وی افزود: چرا که ایستادگی آنان در برابر هجمه های دشمنان باعث می شود ارزشهای دینی و ملی کشور عزیزمان هویت پیدا نماید .

سرهنگ پاسدار حسین محمد باقرلو بر توطئه های اخیر دشمنان اسلام نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام امروزه می خواهند با ترویج فرهنگ مبتذل غرب ایمان و تقوی را در بین جوانان از بین ببرند که با ید تمامی جوانان در مقابل این توطئه ها ایستادگی نمایند .

قصابزاده معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چالدران نیز در این همایش با اعلام اینکه در طول 8 سال دفاع مقدس چه بسیار شهدای دانش آموز تقدیم نظام شده است افزود : امروزه وظیفه تمامی آحاد جامعه است با حفظ ارزشهای والای اسلام حافظ خون پاک شهدا باشیم .

حکیمی معاون معاون دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان چالدران نیز در این همایش با اعلام اینکه دانشجویان را سرمایه های نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: شما دانشجویان هستید که با حفظ حجاب وعفاف و تلاش و پشتکار آینده این نظام و اسلام را می سازید و در آینده درخشان این مملکت نقش مهمی را دارید.

در ادامه این همایش دانش آموزان و دانشجویان با سردادن شعارهای همچون لبیک یا حسین و لبیک یا خامنه ای بر حفظ ارزشهای والای اسلام و شهدا تا کید نمودند.

همچنین در پایان این همایش با اهدا لوح تقدیر و کادو از 2 خانواده مدافع حرم تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار