خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: هیچ وقت سپاه از مسائل اصلی انقلاب و اتفاقات مختلف عقب نیفتاده و بیشتر مسائل را مدیریت کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۴۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ اسماعیلی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) ظهر امروز در مجمع بسیج پیشکسوتان استان اظهارداشت: مجموعه بسیج پیشکسوتان را جدی بگیریم و کاری کنیم که فاصله آن از سپاه بیشتر نشود.

وی عنوان کرد: بعد از انقلاب مسایل سیاسی و اقتصادی زیادی اتفاق افتاد و خیلی ها دنبال این بودند که ملت ایران را شکست دهند و عده ای دنبال این بودند که تغییرات عمیقی در منطقه جهان اسلام بوجود آورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: داعش به تنهایی یک جریان ضعیف و کوچکی نیست و طراحی آن را طوری انجام داده اند که از توان داخلی اسلام در آن استفاده شود و در نهایت تبدیل به یک نیروی خون ریز غیر قابل کنترل است.

وی ادامه داد: چنین اتفاقاتی که در جهان می افتد و در ایران برای سرنگونی نظام اتفاقاتی مانند فتنه 88 رقم می خورد اینها کارهای کوچکی نیست. و سپاه پاسداران با شناخت از دشمن ورود پیدا می کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مجموعه پیشکسوتان بسیجی از مجموعه سپاه جدا نیستند و به مردم می پیوندند و با حضور خود در عرصه های مختلف در کنار مردم و سپاه نقش آفرینی می کنند.

وی یادآور شد: از اول انقلاب تاکنون هر جا که نیاز به حضور مردم بود؛ یک نهادهایی مورد اطمینان مردم بوده است که از جمله آنها سپاه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: هیچ وقت سپاه از مسائل اصلی انقلاب و اتفاقات مختلف عقب نیفتاده و بیشتر مسائل را مدیریت کرده است.

وی ابراز داشت: دشمن مدام در حال طراحی نقشه است و به فکر طرح و اتفاق جدید است که بعضی از این اتفاقات می تواند سرنوشت یک ملت را دچار مشکل و تشنج کند.

گفتنی است، مجمع بسیج پیشکسوتان استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده ولی فقیه در سپاه استان و پیشکسوتان بسیجی از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی صبح امروز در مجتمع غدیر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها