طرح جامع نورپزدازی شهر زنجان یکی از مهم ترین طرحهای شهری برای افزایش کیفیت بصری فضاهای شهری خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۱۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون معماری و شهرسازی شهرداری زنجان گفت: در سال گذشته نسبت به تدوین طرحی برای نورپردازی جامع شهر زنجان اقدام شد که به دلایل محدودیت اعتبار محقق نشد.

مهرداد سلطانی با بیان اینکه این طرح مهم در دستور کار جدی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری زنجان قرار دارد، افزود: در شرایط فعلی با مشاورین متخصص در این حوزه رایزنی کردیم.

این مسئول از عقد قرارداد طی هفته های آتی با مشاور ذی صلاح خبر داد و گفت: این مطالعات از محل قراردادهای متوسط بوده و بر اساس شاخصهای مورد نظر توسط مشاور توانمند بومی انجام خواهد شد.

وی استفاده از مهندسان و متخصصان بومی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برای طراحی نقشه جامع نورپردازی شهر زنجان از ظرفیت بومی بهره خواهیم برد. طی سه سال اخیر این رویه در تهیه طرحهای معمای و شهرسازی مورد تاکید بوده و اجرایی شده است.

سلطانی با بیان اینکه این طرح در لایحه بودجه سال جاری پیش بینی شده و اعتبار مورد نیاز برای آن تخصیص می‌یابد، افزود: طرح جامع نورپزدازی شهر زنجان یکی از مهم ترین طرحهای شهری برای افزایش کیفیت بصری فضاهای شهری خواهد بود.

معاون معماری و شهرسازی شهردرای زنجان یادآور شد: این طرح موجب یکپارچگی در نورپردازی فضاهای شهری زنجان خواهد شد و به کیفیت فضاهای شهری در شب خواهد افزود.

ارسال نظرات