خبرهای داغ:
سی امین و آخرین قسمت مجله خبری فرهنگی «شما که غریبه نیستید» امروز از شبکه خبر پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۶۰۷۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، بعد از گذشت سی هفته از آغاز پخش یک مجله ویژه مهاجرین افعانستانی در تلویزیون، «شما که غریبه نیستید» به ایستگاه پایانی رسید. اولین تریبون ثابت مهاجرین افغانستانی ساکن ایران که به صورت هفتگی از شبکه خبر پخش می شد سعی داشت مروی هفتگی بر اخبار و اتفاقات این اقلیت کم سروصدای ساکن ایران داشته باشد.

سی امین و آخرین قسمت این مجله خبری به نمایش آرزوهای مهاجرین افعانستانی درباره دو کشور ایران و افعانستان اختصاص دارد.

«شما که غریبه نیستید» تلاشی برای بازنمایی تصویر واقعی از مردمان نزدیک‌ترین کشور به ایران بود و کوشش می کرد خلاء حضور مهاجران افغانستانی در رسانه‌‌های ایرانی ترمیم شود.

در جریان پخش این ۳۰ قسمت، بیش از ۱۰۰ گزارش مستند از مجموعه فعالیت ها و روند زندگی مهاجرین افعانستانی در ایران به نمایش درآمد و بخشی از نخبگان، فرهیختگان ،ادبا و شاعران و نویسندگان، هنرمندان، پزشکان و دانشگاهیان، ورزشکاران، مداحان و قاریان و علما و روحانیون، محققان و پژوهشگران و مخترعان و خانواده شهدای فاطمیون و ۸ سال دفاع مقدس در کنار اقشار دیگر مهاجرین روبروی دوربین شما که غریبه نیستید نشستند.

شما که غریبه نیستید، آغار راهی طولانی در رسانه های ایرانی برای رسیدن به اصل عدالت رسانه ای بود و تحرک رسانه های جمعی به ویژه رسانه ملی در حوزه مهاجرین افعانستانی، نوید بخش روزهای خوش آینده است.

آخرین قسمت «شما که غریبه نیستید» یکشنبه‌ ساعت ۱۸:۱۵ و ۲۳:۱۵  از شبکه خبر پخش می‌ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها