اصلانی در نشست خبری اولین کنگره بین المللی کودکان شهید:

ویژه برنامه سه‎ساله های حسینی در روز شهادت حضرت رقیه (س) برگزار می‎شود

سخنگوی ستاد اولین کنگره بین المللی کودکان شهید گفت: این مراسم در روز 5 صفر در تهران در حرم امام خمینی (ره) برگزار می شود و از همه اهالی رسانه برای حضور در این مراسم دعوت می کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۶۰۲۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج مینو اصلانی سخنگوی ستاد اولین کنگره بین المللی کودکان شهید صبح امروز در این کنگره که در پاتوق خبر برگزار شد گفت: مستند 13 قسمتی از کودکان شهید در سراسر دنیا با شعار"هفتاد سال ابرقدرتی آمریکا هفتاد سال جنایت علیه کودکان" ساخته شده که به بسیاری از آمارها اشاره دارد و پایه خوبی برای این حرکت است که ادعاهای دروغین جنایتکاران را مبنی بر اینکه از حقوق بشر دفاع می کنند بر ملا می کند.

وی افزود: انشاءالله سال آینده مستندهای قوی تری بسازیم و قرار است در روز شهادت حضرت رقیه (س) ویژه برنامه های سه ساله های حسینی را در سراسر کشور و در سوریه برگزار کنیم.

اصلانی تصریح کرد: در روز 5 صفر در تهران در حرم امام خمینی (ره) این مراسم برگزار می شود و از همه اهالی رسانه برای حضور در این مراسم دعوت می کنیم و در 500 شهرستان نیز ویژه برنامه داریم که توسط رسانه ها اعلام می شود و از رسانه ها می خواهیم که در طول این یک سال با ما همراهی داشته باشند.

اصلانی در مورد فعالیت های کنگره گفت: ایجاد بانک اطلاعات از شهدای کودک، تدوین 5 کتاب در ژانر کودک، تهیه کتاب مصور، ساخت موسیقی و سریال و فیلم بلند، نام گذاری پارک ها، فراخوان مقاله و گنجینه ای با موضوع کودکان شهید از فعالیت های کنگره است.


ارسال نظرات