خبرهای داغ:
در آستانه هفته بسیج دانش آموزی

برگزاری جلسه هم اندیشی و همفکری راویان و سخنرانان مدارس شاهرود

در آستانه هفته بسیج دانش آموزی جلسه هم اندیشی و همفکری راویان و سخنرانان در مدارس شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۰۱۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و در آستانه هفته بسیج دانش آموزی جلسه همئ اندیشی و همفکری راویان و سخنرانان در مدارس و واحدهای بسیج دانش آموزی در اتاق جلسات حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که جمعی از راویان و سخنرانان انجمن راویان ایثار و شهادت شهرستان شاهرود که در مناسبت های مختلف در مدارس شهرستان به ایراد سخنرانی و خاطره گویی می پردازند حضور داشتند، سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان در سخنانی با خیرمقدم به شرکت کنندگان و با اشاره به اهمیت توجه به نیاز دانش آموزان در امر بصیرت افزایی و روشنگری معرفتی و بصیرتی و استحکام و انسجام سخنرانان گفت: در هفته بسیج دانش آموزی با توجه به رویکرد ما در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به خصوص شهید فهمیده باید در این عرصه تبیین و تشریح شود.

وی افزود: 13 آبان روز استکبار ستیزی و دانش آموز و روز 8 آبان روز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی باید این نقطه های مهم انقلاب مورد تاکید و توجه برای دانش آموزان قرار گیرد.

غنایی با استقبال از حضور سخنرانان و راویان در مدارس و نیاز دانش آموزان به این امر بیان کرد: مدارس از حضور سخنرانان استقبال می کنند و درخواست های فراوان داریم و نیاز به حضور راویان و سخنرانان توانمند داریم که باید عزیزان پای کار باشند.

وی با بیان اینکه رواویان دفاع مقدس خادمین دفاع مقدس هستند تاکید کرد: انتظار ما از شما عزیزان این است که در راستای فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به بیان مطالب پرداخته و در مورد جنگ نرم و تهاجم خاموش دشمن نیز غفلت نکرده و در این مسیر نیز حرکت کنید.

در این جلسه راویان شرکت کننده نقطه نظرات خود را در خصوص سخنرانی در مدارس و مشکلات و موانع پیش رو بیان کردند و بر شکل گیری طرح هر مدرسه یک راوی و ارزیابی و مخاطب شناسی و ارزیابی کار راویان و همچنین طرح درس برای مقاطع مختلف و نظام هماهنگ برای بیان مطلب و روایت تاکید نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها