خبرهای داغ:
در آستانه هفته بسیج دانش آموزی

برگزاری همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی شاهرود+عکس

گردهمایی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۳۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه هفته بسیج دانش آموزی همایش فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شاهرود با حضور فرماندهان واحدهای امیدان،پویندگان و پیشگامان بسیج دانش آموزی حوزه های ایمان و کوثر و مدیران مدارس متوسطه دوره دوم در سالن همایش های کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.

در این همایش که مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان،جانشین فرماندهی سپاه شاهرود و فرماندهان و مسئولین حوزه های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر حضور داشتند، سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه محرم و اسارت اهل بیت(ع) با اشاره به برنامه های بسیج دانش آموزی اظهار کرد: اولویت کارها در بسیج دانش آموزی دانش آموز محوری در برنامه ها و فعالیت ها و توجه به حضور دانش آموزان و اجرای برنامه ها با مشارکت و همراهی آنهاست.

وی افزود: تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی با سپردن مسئولیت به آنها در الان که دانش آموز هستند باید انجام شود و بسیج دانش آموزی با توجه به این امر در سالهای اخیر فرماندهان واحدها را در مقطع متوسطه از دانش آموزان توانمند انتخاب نموده که تا حدودی نیز موفق بوده ایم.

غنایی خاطر نشان کرد: امسال برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با یاد و نام شهید فهمیده برگزار خواهد شد و برنامه با محوریت بصیرت و معرفت افزایی اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه های بسیج دانش آموزی در سال تحصیلی نیز گفت: حلقه های صالحین،برنامه های علمی و آموزشی و شئرای همفکری و سازماندهی دانش آموزان و صدور کارت عضویت برای کلیه دانش آموزان بسیجی و برنامه های اثرگذار فرهنگی و معرفتی از اهم برنامه های بسیج دانش آموزی در سال تحصیلی جدید است که فرماندهان واحدها با همکاری مدیران مدارس آنها را اجرایی می کنند.

در این همایش از تیم واحد پوینده شهید بهشتی که در مسابقات لیگ علمی بسیج دانش آموزی کشور حائز رتبه برتر شده بود از طرف سپاه ناحیه شاهرود تقدیر شد و از فرماندهان و سرگروه های صالحین واحدهای امیدان،پوینده و پیشگام که در سال تحصیلی 95-94 بهترین فعالیت را داشتند نیز با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار