جشنواره اسکواش کودکان با حضور دویست کودک از مدارس شهرستان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۶۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس هیات اسکواش استان زنجان گفت: عدم وجود یک سالن برای رشته اسکواش در استان زنجان، کار را برای علاقمندان این رشته ورزشی دشوار نموده است، احداث سالن‌های بیشتر در این رشته ورزشی می‌تواند علاقمندان بسیاری را جذب این رشته ورزشی نماید.

سید ولی موسوی با اشاره به فعالیت شهرستان‌های تابعه استان زنجان در زمینه اسکواش، افزود: شهرستان‌های ابهر، خرمدره و خدابنده اعلام آمادگی جهت همکاری‌های بیشتری در این رشته ورزشی را داده‌اند و در حال حاضر نیز برنامه‌های هیات اسکواش در این شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره اسکواش کودکان در زنجان خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه‌ریزی شده است.

رییس هیات اسکواش استان زنجان با اشاره به اینکه در این جشنواره دویست کودک از مدارس شهرستان زنجان حضور داشتند، گفت: این برنامه امروز با حضور دانش‌آموزان سه مدرسه از شهر زنجان برگزار می شود.

موسوی با عنوان ظرفیت بالای استان زنجان در رشته ورزشی اسکواش خاطر نشان کرد: در این جشنواره سه دیوار اسکواش به صورت نمادین بنا شده است که به منظور تست ابتدایی استعدادیابی از دانش‌آموزان می باشد.

رییس هیات اسکواش استان زنجان با اشاره به اینکه، افراد مستعد پس از استعدادیابی مشخص می شوند، افزود: تست نهایی هفته آینده در سالن اصلی هیات اسکواش استان زنجان برگزار می‌شود.

سید ولی موسوی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان حاضر در این جشنواره هدیه‌ای تعلق می گیرد، گفت: در راستای توسعه ورزش اسکواش به همه دانش‌آموزان یک راکت این رشته ورزشی به صورت رایگان هدیه داده می‌شود.

وی از حضور رییس کمیته کودکان فدراسیون اسکواش به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این جشنواره خبر داد و گاظهار داشت: مربیان سطح یک ملی، آسیایی و جهانی نیز در این جشنواره برای کشف استعدادهای برتر حضور دارند.

رییس هیات اسکواش استان زنجان تصریح کرد: از افراد مستعد در این جشنواره برای حضور در تیم‌های منتخب استان زنجان نیز استفاده خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه در کشور هر سه ماه یک بار مسابقات استعدادیابی اسکواش برگزار می شود، افزود: برگزیدگان جشنواره اسکواش در جشنواره کودکان زنجان هم به این مسابقات اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات