حمیدرضا پورنوروز
در رزمایش پدافندغیرعامل بسیج دانش آموزی ایلام/
جانشین فرمانده سپاه ایلام : پیشرفت های امروز کشورمان به برکت خون های به ناحق ریخته شده جوانان و تفکر مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۵۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در رزمایش پدافند غیر عامل بسیج دانش آموزی استان ایلام ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل بیان کرد: در هفته پدافند غیرعامل باید شرایط لازم را با رزمایش های متعدد فراهم کردن تا آمادگی برای مواقع خطر بدست آورد و شمار تلفات را تاحد قابل توجهی کاهش داد.

وی با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب بعنوان دهه پیشرفت؛ ابراز کرد: باید تلاش های زیادی کرد تا به موفقیت های عظیمی دست پیدا کنیم و در شرایط بحران بتوانیم خسارات های احتمالی را به حداقل ممکن برسانیم.

جانشین فرمانده سپاه ایلام با بیان اینکه پیشرفت های امروز کشورمان به برکت خون های به ناحق ریخته شده جوانان و تفکر مقام معظم رهبری است؛ گفت: مگر دست پیدا کردن به نانوتکنولوژی های مختلف، تجهیزات نظامی و موشک های بالستیک در زمانی که همه دشمنان مانع تراشی می کنند کار کمی است؟

سرهنگ طهماسبی اذعان کرد: در پدافند عامل و غیر عامل باید آمادگی های لازم را بدست آورد تا به جایگاه های پیشرفت، که مقام معظم رهبری مد نظر دارد دست یافت.

وی افزود: پدافند غیر عامل موضوعات نظامی است که همه تجهیزات برای سد کردن ورود دشمن فراهم است و پدافند غیر عامل پناه گرفتن در همان شرایط است برای افراد بدون تجهیزات است.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی اظهار کرد: مسئولین و مدیران باید نقاط مثبت این پدافند غیر عامل را تحت نظر بگیرند تا در شرایط حساس بتوان از زمان و نیرو حداکثر استفاده کرد.

وی در آخر رزمایش پدافند غیر عامل را با رمز یا اباعبدالله الحسین(ع) آغاز کرد.
ارسال نظرات