خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان خبر داد:
به منظور آمادگی هر چه بیشتر گردانهای الی بیت المقدس شهرستان تاکستان، رزمایش 2 روزه مدافعان حریم ولایت برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۳۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمودی مسئول عملیات سپاه امام علی (ع) ناحیه تاکستان درگفتگوی اختصاصی در این خصوص رزمایش الی بیت المقدس اظهار کرد: این رزمایش با حضور شش گردان در سطح شهرستان تاکستان و بر اساس ابلاغیه سپاه  صاحب الامر استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رزمایش دفاع از کوی و برزن، در منطقه عمومی آقچه کند تاکستان و با دو گردان شهید غفوری خرمدشت و گردان شهدای قاقازان غربی انجام می شود.

محمودی بیان کرد: دو گردان شهید نادر معصومی و شهدای قاقازان شرقی با همکاری هلال احمر وظیفه رزمایش امدادی را با موضوع بمباران هوایی و شیمیایی برعهده دارند.

مسئول عملیات سپاه امام علی (ع) ناحیه تاکستان گفت: وظیفه امنیتی شهر نیز بر عهده دو گردان شهید محرم رحمانی و شهید جعفر خانی اسفرورین است که در سطح شهر تاکستان انجام می گیرد.

این مسئول تبیین هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقاء آمادگی رزمی و دفاعی در مقابل حمله های دشمن، آمادگی امنیتی در برابر ناآرامی های داخلی و آمادگی امدادی جهت ایجاد توانمندی در بسیجیان در هنگام مواجهه با حوادث طبیعی برشمرد و خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج همواره آمادگی حضور در میادین سخت و دشوار را داشته و گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همواره استوار و آماده است.

رزمایش گردانهای الی بیت المقدس 5 (مدافعان حریم ولایت) در روزهای 6 و 7 آبانماه 95 در سطح شهر تاکستان و منطقه عمومی آقچه کند برگزار می‌گردد.

7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها