نماینده سابق مجلس گفت: آقای رئیس جمهور به جای اینکه با اظهارات خود در بین جامعه ایجاد وحدت کند به صورتی صحبت می‎کند که بوی تفرقه و دوقطبی کردن از صحبت‎های او برمی‎آید.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۱۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه "فقط چهار نفر نیروی امنیتی نمی‌توانند مورد اعتماد باشند و.." و نظر به اظهارات دیگر وی مبنی بر اینکه " این رئیس‌جمهور در هرچه متخصص نباشد در امنیت متخصص است" گفت: اظهارات رئیس جمهور نشان دهنده این است که رفتار و گفتار او در تناقض با یکدیگر است و از این نوع تناقضات در صحبت‎های او بسیار دیده شده است.

کوثری در ادامه این مطلب بیان داشت: آقای رئیس جمهور به جای اینکه با اظهارات خود در بین جامعه ایجاد وحدت کند به صورتی صحبت می‎کند که بوی تفرقه و دوقطبی کردن از صحبت‎های او برمی‎آید تا بتواند از این طریق برای انتخابات از مردم سوء استفاده کند.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: تاکتیک رئیس جمهور در اصل به ضرر جامعه است؛ آقای روحانی باید بداند که اگر او با خیال راحت رئیس جمهور شده و کار خود را ادامه می‎دهد به خاطر امنیت است؛ اگر امنیت نبود قطعا او هم نمی‎توانست در جایگاه ریاست جمهوری خود با خیال راحت بنشیند و کار خود را انجام دهد.

کوثری عنوان کرد: اظهارات رئیس جمهور ضرورت جامعه نیست بلکه ضرورت جامعه این است که در عمل بیکاری را رفع کند و جلوی حقوق‎های نجومی و قاچاق را بگیرد نه اینکه حرف‎هایی بزند که موجب تضعیف جامعه شود؛ گویی که  فقط آقای روحانی است که باید این چنین صحبت کند و اگر افراد دیگر صحبت کنند و یا نقد کنند او ناراحت می‎شود!

وی خاطرنشان کرد: آقای روحانی باید بداند این مسئولیت‎ها ماندنی نیست و باید با وجدان خود خلوت کند و ببیند این حرف‎هایی که بیان می‏کند آیا به نفع جامعه است یا به نفع بیگانگان؛ مردم نیز به او اعتماد کردند و رای دادند که مشکلات جامعه را حل کند نه اینکه فقط صحبت کند؛ صحبت کردن که کاری ندارد بلکه عمل کردن مهم است و مردم می‎خواهند عمل صالح از جانب وی شاهد باشند و نتیجه آن را در جامعه ببینند ولی این مسئله دیده نمی‎شود.

نماینده سابق مجلس در خاتمه با اشاره به تغییر کابینه در دولت یازدهم نیز یادآور شد: آقای روحانی اگر می‎خواست تغییر کابینه را به معنای واقعی صورت دهد باید تیم اقتصادی مثل وزیر صنایع و معادن، وزیر نفت و اقتصادی را تغییر می‎داد حال آنکه این تغییرات با توجه به اینکه چند ماهی تا پایان عمر دولت باقی مانده، هر کسی نیز روی کار بیاید نمی‎تواند تحولی ایجاد کند چرا که  وزرای قبلی در این سه سال چه کاری انجام دادند که نفرات جدید در این چند ماه  بتوانند کاری انجام دهند.
ارسال نظرات