دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: دولت تدبیر و امید ثابت کرده در منحرف کردن اذهان عمومی از مسائل اصلی و پرداختن پر سر و صدا به مسائل حاشیه‌ای تبحر بسیار زیادی دارد.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۷۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، محمد امین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به فساد 8000 میلیاردی و استعفای وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: متاسفانه «آقای فانی» کارنامه خوبی از خود در این سه ساله به جا نگذاشته است، خصوصی سازی غلط و ظلم در حق اقشار کم درآمد، اجرای پرحاشیه طرح هدایت تحصیلی، در اولویت نبودن وضعیت معیشتی معلمان و افشای فساد 8000 میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان تنها بخشی از این کارنامه مفتضحانه است.

وی ادامه داد: احساس می‌شود دولت بار دیگر در جهت فرار از پاسخگویی و جلوگیری از شفافیت و بیان شدن بسیاری از مسائل در مجلس اقدام به پاک کردن صورت مسئله کرده است. استعفای وزیر آموزش و پرورش و حتی وزارت ارشاد و ورزش و جوانان مشکلی را حل نمی‌کند و همه می‌دانند که استعفا و جایگزینی در ماه‌های پایانی دولت تاثیری در عملکرد مجموعه وزارتخانه‌ها ندارد.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی نباید اجازه دهد پیگیری فساد 8000 میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان از دستور کار خارج شود و در جلسات رای اعتماد به وزیر جدید و کمیسیون های ویژه، این مورد نیز باید بررسی شود. این که چه گزینه هایی ممکن است برای تصدی این سه وزارتخانه هم مطرح شوند جای بسی تامل دارد. آقای نجفی که دارای سوابق مشخص سیاسی و جناحی است برای کرسی وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: به نظر می‌رسد دولت به جای تمرکز بر مسائل اصلی کشور و ترمیم گلوگاه‌های اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر به فکر راه انداختن ماشین‌های تبلیغاتی است، و از رهگذر بدنه اجتماعی مخاطبان این سه وزارتخانه و ظرفیت‌های مردمی آن قصد ترمیم وجهه خود را دارد .

سلیمی در خاتمه بیان داشت: دولت تدبیر امید در این سه سال و اندی ثابت کرده است که در منحرف کردن اذهان عمومی از مسائل اصلی و پرداختن پر سر و صدا به مسائل حاشیه‌ای تبحر بسیار زیادی دارد هرچند در طولانی مدت نمی‌توان این استراتژی را ادامه داد.
 
منبع: فارس
 
ارسال نظرات