خبرهای داغ:

دیدار سرپرست آموزش و پرورش دزفول با خانواده شهید مدافع حرم

سرپرست آموزش و پرورش دزفول با خانواده فرمانده بسیجی شهید عادل سعد، مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۶۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول،صبح امروز دوشنبه بیست و ششم مهرماه 95عبدالمحمد جرجانیسرپرست آموزش و پرورش دزفول و تنی چند از مسئولین این مدیریت با حضور در شهر اقماری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی حجت الاسلام احمد فیض الاسلام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر امام (ره) و نصرالله فخر مجدیان بخشدار مرکزی و جمعی از رؤسای ادارات و اعضای شورای اسلامیاین شهر با حضور در منزل پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول فرمانده بسیجی شهید عادل سعد با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست آموزش و پرورش دزفولدر این دیدارضمن قدردانی از خانواده معزز شهید والامقامطی سخنانی اظهار داشت: همه خانواده شهدا افتخار کشور و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در واقع هر آنچه کهما هم اکنون از آن برخوردار هستیم به برکت خون شهدا و به برکت وجود خانواده های معظم شهدا می باشد.

گفتنی است، شهید بزرگوار عادل سعد، در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به عنوان فرمانده محور حضور داشت و نهایتاً در حلب به آرزوی دیرین خود مبنی بر شهادت در راه حریم اهل بیت(ع) و حرم حضرت زینب(س) دست یافت و آسمانی شد. روحش شاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها