خبرهای داغ:
برگزار می‌شود:

نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از برگزاری نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی
کد خبر: ۸۷۶۵۷۶۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین، در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی نشست خبری در روز یکشنبه 2 آبان ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی شهیدآوینی برگزار خواهد شد.

وی تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی را از اهداف این نشست دانسته و اضافه کرد: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه دانش‌آموزان و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل سازمان بسیج دانش‌آموزی از دیگر اهداف این نشست می‌باشد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد:معرفی و بیان فعالیت‌های گسترده کمی و کیفی این سازمان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، معرفتی، سازندگی و اجتماعی را یکی دیگر از اهداف این نشست عنوان کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: انتقال عالمانه میراث جاودان فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه بزرگ و آینده‌ساز دانش‌آموز یکی دیگر از اهدافی است که در این نشست دنبال می‌شود.

ابراهیمی ضمن بیان شهید حسین فهمیده به عنوان اسوه‌ای برای دانش‌آموزان تشریح کرد: این نشست به مناسبت 8آبان ماه سالروز شهادت این شهید دانش آموز برگزار می‌شود و در خصوص علت نامگذاری این روز به نام روز دانش‌آموز نیز صحبت خواهد شد.

وی در خاتمه متذکر شد: 7 ال 13 آبان ماه به نام هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است و در این نشست برنامه‌هایی را که در طول هفته در مدارس، شهرستان‌ها و استان برگزار خواهند شد، به صورت روزشمار اعلام می‌شوند.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها