خبرهای داغ:
در جوار مزار شهید مدافع حرم:

مراسم سالگرد شهید مرتضی زارع برگزار گردید

مراسم سالگرد شهید مرتضی زارع در کنار مزارش در گلزار شهدای اسلام آباد خرزوق برگزار شد
کد خبر: ۸۷۶۵۷۴۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان محفل انس با شهید مدافع حرم مرتضی زارع صبح روز شنبه اول آبان ماه درگلزار شهدای اسلام آباد ،خورزوق برگزار گردید.

امام جمعه خورزوق درجمع رزمندگان لشکر14امام حسین(ع) ،خانواده شهید وکارکنان سپاه ناحیه خورزوق پیرامون آثار ، سیره شهداء وخیر وبرکت این امامزادگان عشق واینکه هرکس، هرکجا شهداء را یاد کند ،شهدا هم آن را یاد می کنند وآن را پذیرایی می نمایند،صحبت کرد.

حجت الاسلام کتابچی اظهارداشت:حضرت علی(ع) دارای مقام ومنزلت بیشمار و منحصر بفردی است ،ولیکن در زمان کسب هر یک از این مقامها در طول مدت عمر شریفشان اظهار رستگاری نکرد وتنها جایی که فرمودند: رستگار شدم در مهراب عبادت ودر زمان شهادت وهنگام وصال معشوق بود.

وی گفت:حسرت خوردن مال دنیا ارزش ندارد و وقتی به شهداء نگاه می کنیم ،می بینیم که دیگر حسرتهای مادی از بین می رود وشهداء حسرت را برای ما معنوی می کنند وامروز ما جای خودمان هستیم ولیکن امثال مرتضی زارع به کجا رسیدند واین حسرت در روز قیامت هم وجود دارد.

کتابچی خاطر نشان کرد شهداء برای ما سایه امنیت ایجاد می کنند و در همه زمانها بزرگان ما قدر این عزیزان را می دانستند چه بسا که آیت الله مشکینی فرموده بود من حاضرم بیست سال نماز های خودم را با یک نماز دو رکعتی شب عملیات عوض کنم ویا اینکه میرزا آقا جواد تهرانی در پاسخ درخواست بسیجیان گفته بود من در صورتی با شما عکس می گیرم که قول دهید در روز قیامت شفاعت من را بکنید.

ارسال نظرات