مهریزی با اشاره به اینکه رسانه های اصلاحطلب فساد سه هزار میلیاردی را به عنوان یک چماغ سیاسی بر سر دولت قبل کوبیدند، افزود: حال چه شده است که این رسانه ها نسبت به اهمال در صیانت از بیت المال حرفی نمی زنند؟!
کد خبر: ۸۷۶۵۷۲۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارع زاده مهریزی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سکوت جریان اصلاحات در برابر فساد 8 هزار میلیاردی که در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته، اظهار داشت:‌ در شرایطی که کشور عملا در رکود اقتصادی قرار دارند و مردم تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی هستند این مدل مفاسد اقتصادی بسیار تاسف آور و دردناک برای کشور و مردم است.

وی با اشاره به اینکه رسانه های اصلاح طلب بارها فساد سه هزار میلیاردی را به عنوان یک چماغ سیاسی بر سر دولت قبل کوبیدند، افزود: حال چه شده است که این رسانه ها مهر سکوت بر دهان خود زده اند و نسبت به این اهمال در صیانت از بیت المال حرفی نمی زنند؟! این گونه برخوردهای دوگانه با فساد، تاسف بار است.

زارع زاده با تاکید بر اینکه در قضیه فساد 3 هزار میلیاردی عملا امکان بازگرداندن پول ها به بیت المال وجود داشت، یادآور شد: با این حال در قضیه فساد اخیر خیلی از جنبه ها همچنان در هاله ای از ابهام است. 
ارسال نظرات