انتخاب حوزه مقاومت " شهید ابراهیمی قم" به عنوان حوزه برتر کشوری

حوزه مقاومت بسیج "شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) قم " با دارا بودن ۲۶ پایگاه فعال موفق به کسب رتبه برتر کشوری درجشنواره مالک اشتر شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۱۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، "حسین درخشان نیا" فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) استان قم طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالارشهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با بیان اینکه به فضل الهی و مدد شهدا توانستیم همدلی و مودت بسیار عالی در بین مجموعه شهید ابراهیمی ایجاد کنیم، اظهار کرد: درابتدای حرکت جهادی حوزه به سمت پیشبرد اهداف لازمه کار گزینش و انتصاب افرادیتوانمند و پویا به عنوان شورای فرماندهی بود که طبق دستورالعملشهید الله دادی، طلاب و بسیجیان کارآمدی در این زمینه منتخب و مشغول فعالیت شدند.

وی با اشاره به اقدامات بسیار مهم درابتدای شروع کار ابراز کرد: از اقدامات می توان به جابجایی فرماندهان پایگاه ها اشارهکرد که بسیاری از فرماندهان این حوزه بیش از ۲۰سال در منصب فرماندهی بودند و اینعزیزان جابجا شده و طلاب توانمند و صاحب نفوذ با نظر ائمه جماعات و امنای مساجدمنتصب شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهیدابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم افزود: باتوجهبه اهمیت و جایگاه بسیج لازم بود با ادارات و موسسات همراه تعامل سازنده ای صورتبگیرد که با مدد شهداء، ارتباط بسیارخوبی با ادارات استان برقرار شد.

وی تعامل با شهرداری های مناطق ۱، ۴ و۷ وهمچنین تعامل با کلانتری های ۱۱،۱۵و۲۱ را اقدامات حوزه نام برد و افزود: تعامل با دفاترمراجع معظم تقلید، آتش نشانی استان،اداره کل آموزش و پرورش،مدارس دولتی وغیرانتفاعی محدوده حوزه، دانشگاه ها، بانک های منطقه، آستان مقدس حضرت معصومه(س)،معاونتتبلیغ حوزه و دیگر نهاد های دولتی و غیر دولتی از دیگر اقدامات حوزه بود که توانستدر موفقیت آن تاثیر گذار باشد.

" درخشان " با بیان اینکه این تعامل ها باعثگردید بسیاری از برنامه ها در سطح استان بصورت عالی انجام شود، خاطرنشان کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد پایگاه های بسیج، به فضل الهیپایگاه های حوزه از ۷ پایگاه به ۲۶ پایگاه تبدیل شده و به حمدالله توانستیم طی اینمدت ۱۸پایگاه برادر و ۱۲پایگاه خواهر ایجاد نمائیم.

وی ادامه داد: با ظرفیت های بوجودآمده سازماندهی بسیار خوبی در عملیات حوزه انجام شده و توانستیم در سه گردان امامحسین(ع)بیت المقدس،و امام علی(ع)،۱۰۰درصد سازماندهی داشته باشیم و در رزمایش کشوریخلیج فارس نیز گردان بیت المقدس حوزه به عنوان گردان برتر کشوری انتخاب شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمیبا اشاره به اینکه در دو سال گذشته نیز گروهان رژه حوزه شهید ابراهیمی به عنوانگروهان برتر استان انتخاب گردید، بیان نمود: در زمینه جذب و حلقات صالحین بهحمدالله اتفاقات بسیار خوبی رخ دادو بیش از ۱۰۰در صد ابلاغات انجام گردید و همچنین برنامه ها و فعالیت های بسیار زیاد دیگری بوده است که فرصت بیان آن نمی باشد، این موفقیت یقینأحاصل نشد جز با همدلی و مودت و محبت حاصل شده در سطح مجموعه شهیدابراهیمی و اعتقاد به اینکه "توان ما به اندازه ارتباط با خداست،نه امکاناتما".

انتهای پیام /گ

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار