مسئول درمانگاه امام صادق (ع) سپاه استان بوشهرخبر داد : تمام تلاش ما ارائه خدمات شایسته به نیرورهای مسلح در مراکز درمانی استان بوشهراست.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۱۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حسین اعتصامیان، مسئول درمانگاه امام صادق (ع) تحت پوشش سپاه استان بوشهر گفت: ما به عنوان نیروهای سپاه و بسیج در نهادی خدمت می کنیم که خون های زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و باید خدمات ما به جامعه طوری باشد که بعنوان یک الگوی ممتاز در جامعه گسترش پیدا کند.

وی با تاکید براینکه مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند، تصریح کرد: بحث تکریم ارباب رجوع در مجموعه بهداری و درمانگاه سپاه باید در سرلوحه کار مسئولان آن قرار گیرد.

حسین اعتصامیان اضافه کرد: در مراکز بهداشتی و درمانی انسان های مراجعه می کنند که به اندازه کافی از درد و بیماری خود رنج می برند و ما باید با رعایت اخلاق اسلامی مکانی با آسایش و آرامش را برای بیماران فراهم کنیم.

وی از نیروهای سپاه و بسیج بعنوان سربازان ولایت یاد و اظهار داشت: این نیرو خود را سربازان واقعی ولایت می داند و پیشانی بند بسیجی بر پیشانی خود بسته است و این موقعیت را برای خود یک افتخاری بس بزرگ و عظیم می داند.

مسئول درمانگاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دراین درمانگاه علاوه برارائه خدمات بهداشتی ،درمانی خدمات مشاوره ای؛ مشاوره کودک ونوجوان، مشاوره تحصیلی، برگزاری کارگاه آموزش خانواده وهمسرداری نیز ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این مرکز طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی ، بیمه سلامت، ونیروهای مسلح وسایر بیمه ها است، افزود: تمام تلاش این مجموعه ارائه بهترین خدمات به نیرورهای مسلح، بسیجیان و مردم  است.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات