مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء آذربایجان غربی:

نمایش رزمی علمدارن ولایت در اردوگاه شهید باکری ارومیه برگزار می شود

حسنعلی چراغی گفت: نگاهی به تحولات و مبارزات قبل از انقلاب و حماسه آفرینی های رزمندگان آذربایجان غربی در دفاع مقدس از ویژگی های این نمایش می باشد.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۰۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،حسنعلی چراغی مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء اذربایجان غربی گفت: نمایش رزمی،فرهنگی بصیرتی علمداران  ولایت  در ایام راهیان نور دانش آموزی هرشب در اردو گاه شهید باکری ارومیه برگزار می شود .
 
وی با بیان اینکه این نمایش به نقش مردم آذربایجان غربی در  رخددادهای قبل از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران و 8 سال  دفاع مقدس   می پردازد، اضهار داشت:در بخش اول نمایش  واقعه مسجد اعظم ارومیه و نقش آفرینی مردم ارومیه در انقلاب اسلامی  پرداخته می شود.
 
وی  ادامه داد:بخش دوم نمایش شامل 3 قسمت است که در قسمت اول مبارزه مردم آذربایجان غربی با ضد انقلاب و گرو هک های معاند نظام  و مسائل و اتفاقات آن برهه زمانی را شامل می شود.
 
حسنعلی چراغی اضافه کرد:در بخش میانی به نقش مردم آذربایجان غربی در دفاع از مرزهای استان در عملیات های مختلف صورت گرفته در  استان آذربایجان غربی به تصویر کشیده می شود.
 
مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه اذربایجان غربی در پایان اظهار داشت: در سکانس پایانی به نقش و حماسه افرینی های دلاورمردان خطه آذربایجان غربی  ولشگر 31 عاشورا به فرماندهی سرلشگر شهید مهدی باکری و دیگر رزمندگان این استان در جبهه های جنوب کشور را در بر می گیرد.
منبع: سايت کوله بار
ارسال نظرات