خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در خصوص استقبال مردم از غرفه اوقاف در نمایشگاه کتاب تبریز، گفت: استقبال مردم از غرفه‌ی اداره کل اوقاف و امور خیریه، در سطح بالایی قرار داشته و ما نیز در حد توان در تلاش برای تبیین معارف قرآنی، وقفی و امام‌زادگان(ع) هستیم.
کد خبر: ۸۷۶۵۶۵۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم عبدالجباری در خصوص غرفه‌ی قرآن و وقف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت تبریز، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از روز نخست برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت، در این مکان معنوی حضور داشته و نسبت به معرفی معارف قرآنی، وقفی و امام‌زادگان(ع) اقدام کرده است.

وی ادامه داد: غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سه بخش «قرآن، وقف و امام‌زادگان» ورود کرده و نسبت به معرفی امام‌زادگان(ع)، موقوفات و نیات واقفان، معرف قرآنی و... به صورت بروشور، سلسله مقالات قرآنی حاضر در مسابقات کشوری و بین‌المللی تبدیل به شش جلد کتاب کرده است.

وی اظهار داشت: کتاب‌ها و بروشورهای ارائه شده در غرفه اداره اوقاف به صورت هدیه نمایشگاهی به بازدیدکنندگان داده می‌شود که امسال برای نخستین بار در چنین حالتی اقدام به برپایی نمایشگاه کرده‌ایم.

عبدالجباری با اشاره به سیستم مکانیزه ختم قرآن، یادآوری کرد: موارد ختم شده که توسط بازدیدکنندگان انتخاب شده، برای سلامتی امام زمان(عج) نثار می‌شود.

وی تاکید کرد: در نمایشگاه قرآن و عترت تبریز در راستای معرفی طرح های عمرانی انجام شده و یا آغاز شده توسط بنیاد توسعه موقوفات نیز اقدام کرده‌ایم.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص بازدید مسئولان استانی از غرفه اداره اوقاف نیز بیان کرد: در راستای بازدید مسئولان از غرفه نیز در تلاش هستیم تابرنامه‌ها و موارد مذکور را تبیین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما آشنایی مردم با فرهنگ قرآنی، وقف و امام‌زادگان و همچنین تبلیغ و ترویج این فرهنگی غنی است، گفت: از ابتدای برگزاری نمایشگاه تاکنون، دو نفر در غرفه‌ اداره اوقاف مستقر بوده و نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام می‌کنند.

عبدالجباری بیان داشت: برای تبریز 2018 نیز در راستای آماده‌سازی مساجد و امام‌زادگان اقدام کرده و در تلاش هستیم که با برنامه‌ریزی، اماکن معنوی شهر را برای این میزبانی فراهم کنیم.


ارسال نظرات