بخشدار دیشموک گفت: دانش‌آموزان باید بدانند هدف از این اعزام این است که وقتی به شلمچه می‌روند باید خود را بسازند و زمانی که برگشتند متفاوت باشند، چراکه هدف اصلی این اعزام الگوگیری است.
کد خبر: ۸۷۶۵۶۴۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

حسن امیریان صبح امروز در حاشیه اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی جنوب اظهار کرد: شلمچه قربانگاه صدها اسماعیل زمان بود که به فرمان ولی امر زمانشان روانه جهاد شدند و جانشان را در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی و انسانی هدیه کردند.

بخشدار دیشموک گفت: شلمچه میعادگاه عاشقانی که عاشقانه در راه اعتلای انسانیت جانشان را هدیه کردند تا ملت، سرزمین و ایران اسلامی آرامش و امنیت داشته باشد.

وی اذعان کرد: شلمچه زیارتگاهی است که شاید در هیچ جای دنیا چنین زیارتگاهی وجود ندارد، چراکه در این جایگاه هزاران جوان از فرهنگ، سرزمین و میهنشان دفاع و جان خود را نثار انقلاب کردند و شهید شدند پس چنین مکانی جای زیارت دارد.

امیریان گفت: دانش‌آموزان باید بدانند هدف از این اعزام این است که وقتی به شلمچه می‌روند باید خود را بسازند و زمانی که برگشتند متفاوت باشند، چراکه هدف اصلی این اعزام الگوگیری است.

وی متذکر شد: دانش‌آموزان باید دین را در شخصیت و رفتار خودتان عجین کنند و وقتی برمی‌گردند مبلغی برای راه شهیدان و یاد شهیدان باشید.

ارسال نظرات