باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین:
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت که طرح آمریکا و اسرائیل ایجاد کشور جدیدی مانند اسرائیل در منطقه است، اما این خواب آنها هرگز تعبیر نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۵۶۳۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین امشب (اول آبان) در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه منطقه ظرف یک ماه گذشته تحولات سنگینی را پشت سر گذاشته، گفت: اگر اوضاع و احوال منطقه را مرور کنیم در طول 30 الی 40 سال گذشته سابقه نداشته که زورگویان تا این حد صحبت‌هایشان تهدیدآمیز باشد.

باهنر با بیان اینکه پوتین اخیراً اعلام کرده است اگر منافع روسیه تهدید شود و با سلاح‌های معمولی نتوانیم از منافع خود حفاظت کنیم از امکانات هسته‌ای استفاده خواهیم کرد، گفت: پوتین چندی قبل نیز در بخشنامه‌ای به همه مسئولین روسی خارج از این کشور اعلام کرد خانواده‌هایشان را به روسیه برگردانند و این نشان می‌دهد که در مذاکره و صحبت حرف‌هایشان خشن شده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: تا حدود 15 سال گذشته فعالان نظامی در منطقه آمریکا و ایران بودند، اما اخیراً ترکیه، عربستان، قطر و برخی دیگر از کشورهای منطقه از انفعال بیرون آمده  و فعال شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی کارهای اسرائیل و آمریکا نشان می‌دهد که می‌خواهند کشور جدیدی را در منطقه به وجود بیاورند، گفت: وزیر دفاع صهیونیستی اعلام کرده که داعش در حال نابودی است و ما باید به جبهه النصره نزدیک شویم، اما ما معتقدیم همه تروریست‌ها سر و ته یک کرباس هستند و باید منطقه از همه تروریست‌ها پاکسازی شود. اما آنها هنوز تروریسم را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.

به گزارش تسنیم،باهنر با بیان اینکه به نظر می‌رسد آمریکا و اسرائیل به دنبال تاسیس کشور جدیدی با محوریت‌ کردها هستند که اسرائیل دوم باشد، گفت: هرگز خواب آنها تعبیر نخواهد شد، جمهوری اسلامی تمامیت ارضی همه کشورها را به رسمیت می‌شناسد.

دبیرکل جبهه خط امام و رهبری با اشاره به عملیات‌های اخیر در سوریه، حلب و موصل تصریح کرد: با این چند عملیات سنگین و حساب شده برخی پشتیبان‌های تروریست شکست را پذیرفته‌اند و تروریست‌ها دیگر امکان حیات ندارند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه مجاهدین عراق و سوریه در اوضاع سختی به سر می‌برند اما مسیر پیروزی و موفقیت روشن است و دعا می‌کنیم خدا به مدافعان حرم توفیق دهد تا بتوانند با تلفات کمتری تروریست‌ها را از بین ببرند.
ارسال نظرات