خبرهای داغ:
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دنیا تشنه قرآن/قرآن نرم افزار زندگی است

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین پایانی مسابقات استانی قرآن این سپاه، گفت: امروز دنیا به جایی رسیده است که تشنه قرآن است.
کد خبر: ۸۷۶۵۶۱۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: اگر دیروز انقلاب در برابر شرق و غرب بود امروز این انقلاب به جایی رسیده است که به برکت آن، اقصا نقاط دنیا تشنه قرآن و تفکر شیعی است.

وی این اشیاق را ظرفیت مهمی برای شکل گیری امت واحده عنوان و بیان کرد: باید برای شگل گیری این امت، قرآن با اهل بیت(ع) معرفی شود و سلفی ها و وهابیت و اسلام امریکایی و شیعه لندنی از اسلام ناب محمدی(ص) جدا شود تا به اشتراک برسیم.

هاشم پور با تاکید به اینکه تا مدعیان دروغین همچون وهابیت است قرآن مهجور خواهد بود، شکل گیری امت واحده را، راه علاج در برابر این مدعیان و بزرگترین رسالت هر فرد مسلمان دانست.

وی با بیان اینکه قرآن نرم افزار زندگی است، همراه بودن آن را با عترت سعادت بشری خواند و اظهار داشت: انسان تنها با قرآن صامت به سعادت نمی رسد مگر اینکه از قرآن ناطق نیز بهره مند شود.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با یاداوری اینکه قرآن باید به خوبی تبیین شود، ادامه داد: باید اصحاب قرآن بنابه تاکید قرآنی به بیان، آن را به زیبایی بیان کنند تا قرآن با محتوا با جهت دهی قرآنی، جامعه را از غربت رها کند.

آیین پایانی مسابقات استانی قرآن سپاه عاشورا ساعتی پیش با معرفی نفرات برگزیده در حسینیه این سپاه به کار خود پایان داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها