مسئول بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با «بسیج»:

اجرای FATF و IPC راه های نفوذ را هموار می کند

گودرزی گفت: پروژه نفوذ، پروژه ای است که آمریکا به دنبال پیاده کردن آن در نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید با بصیرت در مقابل فتنه های دشمن ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۴۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، اجرای پروژه های FATF  و IPC  را از جمله راه های نفوذ  دشمن در لایه های اقتصادی و سیاسی ایران دانست و اظهار داشت:آمریکا می خواهد با هر وسیله ای که شده با مقابله با قدرت ایران ، خود را در جهان احیا کند و برای رسیدن به این خواسته اش، دست به هر کاری می زند.
 
وی افزود: اهداف استکبار جهانی جز با نفوذ در بدنه نظام ، حکومت و مردم محقق نخواهد شد و به همین خاطر با تمام توان خود به این موضوع وارد شده اند.
 
مسئول بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه دانشجویان باید با روحیه مطالبه گری و گفتمان سازی در خصوص حل مشکلات کشور تلاش کنند، ابراز داشت: تضعیف قدرت ایران در منطقه و جهان هدف دوم آمریکا است که پروسه ای دراز مدت است و ان شاءالله با تدابیر رهبر معظم انقلاب و همت مردم همیشه حاضر در صحنه خنثی خواهد شد.
 
گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه نفوذ، پروژه ای است که آمریکا به دنبال پیاده کردن آن در نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید با بصیرت در مقابل فتنه های دشمن ایستادگی کرد.

ارسال نظرات