فرمانده انتظامي استان زنجان:

كشف انواع كالاي قاچاق 4 ميلياردي در زنجان

انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي بيش از چهار ميليارد ريال در زنجان كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۴۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان: در راستاي مبارزه با انواع قاچاق كالا ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس با همكاري مامورين انتظامي شهرستان سلطانيه حين كنترل خودرو هاي عبوري در مسيراتوبان زنجان ابهر به يك دستگاه تريلر كشنده مشكوك ودستور ايست صادر كردند.

سردار عليرضا صالحي افزود: پس از توقف خودرو ماموران در بازرسي تعداد 26 هزار متر پارچه پرده اي، سه هزارو 176 ثوپ انواع البسه نوزاد وكودك، چهار هزارو 716 جفت انواع جوراب نوزاد ،155 ثوپ البسه نوزاد، 46 هزارو 666 قلم انواع لوازم آرايشي بهداشتي و شوينده و 20 هزارو 856 پارچه ليوان شيشه اي خارجي قاچاق را كه در داخل خودرو جاسازي شده بود كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالاي كشف شده بيش از چهار ميليارد ريال است ، گفت :در اين راستا يك نفر متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل بعدي تحويل مقامات قضائي شدند.

وي با بيان اينكه يكي از راههاي ارتقاء و تفويت اقتصاد مقاومتي برخورد قاطع و مقتدرانه با قاچاق است افزود : پليس در اجراي فرامين مقام معظم رهبري با تمام وجود با ورود و عرضه كالاي قاچاق مبارزه مي كند تا چرخه اقتصاد كشور به حركت در آ يد .

سردار صالحي با اشاره به اينكه استان زنجان دركشف و معدوم كردن قاچاق كالاي يكي از استان هاي پيشرو است به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق از خريد واستفاده از كالاهاي قاچاق خوداري وموارد مشكوك را با فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .

ارسال نظرات