مسئول سازمان بسیج حقوقدانان به «بسیج» خبر داد
بهادری گفت: دوره ۱۵ روزه فشرده جهت آمادگی آزمون تشریحی و مصاحبه قضاوت به همت سازمان بسیج حقوقدانان در آبان ماه سال جاری برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۳۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
علی بهادری، مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری دوره فشرده آموزشی آمادگی آزمون تشریحی و مصاحبه قضات گفت: به همت سازمان بسیج حقودانان، این دوره فشرده آموزشی در آبان ماه برگزار می شود.
 
وی افزود: در این دوره آموزشی نکات مهم و ضروری جهت آزمون تشریحی قضاوت در تاریخ ۲۵ آبان ماه بصورت مسئله محور تدریس شده و جهت نحوه برخورد با مسائل مطروحه در آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
بهادری در ادامه تاکید کرد: مباحث آموزشی این دوره را اساتیدی همچون دکتر حسن فدایی، دکتر امین الله زمانی و دکتر محمد امین کیخای فرزانه تدریس خواهدند کرد.
 
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان اظهار داشت: در این دوره آموزشی ۱۵ روزه که جهت آمادگی آزمون تشریحی و مصاحبه قضاوت برگزار می شود، دروس حقوق مدنی، حقوق جزا، آیین دادرسی مدنی و آیین دادرسی کیفری مرور و دوره می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان برای ثبت نام می توانند به سایت سازمان بسیج حقوقدانان به آدرس www.basijlaw.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۴۱۷۵۸ تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات