خبرهای داغ:

دیدار جمعی از بسیجیان فرهنگیان همدان با خانواده شهید «علی بکجانی»

جمعی از بسیجیان فرهنگیان ناحیه دو همدان از خانواده شهید فرهنگی «علی بکجانی» سرکشی کردند.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۱۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان به اتفاق جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه دو از خانواده شهیدفرهنگی «علی بکجانی» سرکشی کردند.

حسین مرادی مدیرکانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو همدان در این دیدار اظهار داشت: سرکشی و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و دلجویی از ایشان یک تکلیف و وظیفه‌ای است که برعهده عموم مردم به ویژه فرهنگیان است.

پدر شهید بکجانی در این دیدار بیان داشت: من از حضور فرزندم در جبهه رضایت کامل داشتم و امروز فرزندان برومند این کشور که بسیار زیادهستند آماده دفاع از آب و خاک جمهوری اسلامی هستند.

مادر شهید نیز که از خیرین مدرسه‌ساز هستند، ابراز داشت: ما در خط ولایت هستیم و از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس دست برنمی داریم.

وی افزود: مسئولان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را گوش داده و اجازه ورود دشمن را در مسائل سیاسی و نظامی ندهند چراکه امروزه در بحث انرژی هسته ای ما را مهار می‌کنند و فردا حوزه دفاعی و حقوق بشر را بهانه کرده، روز دیگر موضوع اعتقادات را وشاید روزی از ما بخواهند که بیشتر از یک فرزند نداشته باشیم.

مادر شهید بکجانی عنوان کرد: امروز جوانان غیرتمند ما در عراق و سوریه از مرزهای کشورمان دفاع می کنند و خون شهید هیچ‌گاه زمین نخواهد ماند.

این مادر شهید اقدام به جمع آوری و تکثیر اشعاری در مدح حضرت علی (ع) به تعداد 100 برگ کرده‌اند که آن را در اختیار جلسات قرآن گذاشته است.

در پایان نیز مادر شهید شعری را که فرزند شهیدش وصیت کرده بود بر روی سنگ مزارش نوشته شود، را خواند:

خرم آنروزکه از این منزل ویران بروم راحت جان و دلم از پی جانان بروم

شهید«علی بکجانی» سال 65 در سن 18 سالگیدر منطقه چنگوله به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات