رییس اداره ورزش و جوانان تفت از برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۰۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از صبح تفت، رئیس اداره ورزش و جوانان تفت با تبریک هفته تربیت بدنی ورزش به تشریح برنامه های این هفته در شهرستان پرداخت و گفت: برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش با محوریت اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و با شعار شادابی، و نشاط اجتماعی برنامه ریزی شده است.

«سیداصغرحسینی» از برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه در این هفته خبر داد و تصریح کرد: وظیفه مهم اداره ورزش و جوانان بعنوان متولی ورزش، فرهنگ سازی به ویژه برای قشر جوان جامعه است.

وی ادامه داد: با ابراز امیدواری برای پیشرفت روزافزون ورزش تفت، ورزشکاران این شهرستان را توانمند و با استعداد دانست و گفت: همه تلاش ما این است تا زیر ساخت های لازم برای فعالیت ورزشکاران فراهم شود.

حسینی اهم برنامه های هفته تربیت بدنی را در چهار بخش بانوان، آقایان، برنامه های عمرانی و فرهنگی تقسیم و خاطرنشان کرد:جشنواره ورزشی دانش آموزان ، جشنواره ورزش صبحگاهی و پخت غذای سالم برای ورزشکاران، همایش ورزش صبحگاهی در پارک همراه با صرف صبحانه و مسابقات شنای دختران، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی بااسلحه، دارت، والیبال، کاراته، تکواندو و اسکیت از جمله برنامه های گروه بانوان است.

وی برنامه ویژه آقایان را شامل همایش ورزش صبحگاهی، اجرای برنامه های پهلوانی و زورخانه ای در زورخانه های شهرستان ، مسابقات فوتسال جام کارمندان ادارات استان ، تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با اسلحه، پیاده روی و کوهپیمایی، کاراته و شنا دانست.

این مقام مسئول برنامه های ورزشی و فرهنگی را تجهیز سالن صخره نوردی، آماده سازی رختکن سالن ورزشی تختی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، غبارروبی گلزار شهداء و اختصاص سانس رایگان سالنهای ورزشی بیان کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان تفت، تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان را 981 نفر دانست و گفت: از این تعداد 751 نفر را آقایان و 230 نفر را بانوان تشکیل می دهند که تحت پوشش بیمه ورزشی نیز قرار دارند.

حسینی، سرانه ورزشی برای هر نفر تفتی را 1.34 مترمربع بیان کرد و اذعان داشت: 7 سالن سرپوشیده، 7روزخانه، استخرسرپوشیده، چمن مصنوعی و طبیعی ورزشگاه آزادی، 18 مجموعه ورزشی فعال در تفت هستند.

ارسال نظرات