خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: استغفای وزیر آموزش و پرورش و حتی ارشاد و ورزش مشکلی را حل نمی‌کند؛ همه کسانی که به عرصه سیاسی کشور اشراف دارند، می‌دانند که استعفا و جایگزینی در ماه‌های پایانی دولت تاثیری ندارد.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۰۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدامین سلیمی، دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور   با اشاره به استعفای سه وزیر گفت: متاسفانه آموزش و پرورش کارنامه خوبی از خود در این سه ساله به جا نگذاشته است. خصوصی سازی غلط  و ظلم در حق اقشار کم درآمد، اجرای پرحاشیه طرح هدایت تحصیلی، در اولویت نبودن وضعیت معیشتی معلمان و شاهکار اخیر اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی از صندوق فرهنگیان تنها بخشی از این کارنامه مفتضحانه است.

 

وی تصریح کرد: احساس میشود دولت بار دیگر در جهت فرار از پاسخگویی و جلوگیری از شفافیت و بیان شدن بسیاری از مسائل در مجلس، گام دیگری برداشته است و اقدام به پاک کردن صورت مسئله کرده است. 

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه استغفای وزیر آموزش و پرورش و حتی ارشاد و ورزش مشکلی را حل نمی کند، اظهار داشت: همه کسانی که به عرصه سیاسی کشور اشراف دارند، می دانند که استعفا و جایگزینی در ماه های پایانی دولت تاثیری در عملکرد مجموعه وزارتخانه ها ندارد.


وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نباید اجازه دهد پیگیری فساد اخیر در صندوق فرهنگیان از دستور کار خارج شود و در جلسات رای اعتماد به وزیر جدید و کمیسیون های ویژه، این مورد باید بررسی شود.

 

سلیمی با بیان اینکه گزینه هایی ممکن است برای تصدی این سه وزارتخانه مطرح شوند که جای بسی تامل دارد، ادامه داد: مثلا نجفی که دارای سوابق مشخص سیاسی جناحی است برای کرسی وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت:‌ به نظر میرسد دولت به جای تمرکز بر مسائل اصلی کشور و ترمیم گلوگاه های اقتصادی و معیشتی مردم، بیشتر به فکر به راه انداختن ماشین های تبلیغاتی است و از رهگذر بدنه اجتماعی مخاطبان این سه وزارتخانه و ظرفیت های مردمی آن، قصد ترمیم وجهه خود را دارد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت تدبیر امید در این سه سال و اندی ثابت کرده که در منحرف کردن اذهان عمومی از مسائل اصلی و پرداختن پر سر و صدا به مسائل حاشیه ای، تبحر بسیار زیادی دارد؛ هرچند مدت زیادی نمیتوان این استراتژی را ادامه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها