روح افزا در میزگرد جایگاه بسیج در حوزه زن و خانواده:
معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: یک خانم بسیجی بر مبنای اعتقادش برای رضای خدا کار می کند و پشتیبان ولایت است به خاطر وظیفه دینی اش تلاش می کند امروز باید دختران جوان را به این سمت و سو سوق دهیم.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۶۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج فرشته روح افزا معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان در نشست جایگاه بسیج برای پیشبرد اهداف نظام در حوزه زن و خانوادهگفت: وجه تمایز بسیج در وظایفی که انجام می دهد این است که بر مبنای الگوی ایرانی اسلامی حرکت می کند.

وی افزود: بسیج اگر آموزش کلاس مهارت افزایی، صنایع دستی و هر کاری دارد مبنایش دینی و الهی است بسیج در بخش هویت یابی در حوزه زنان و خانواده نیز برنامه ریزی و رسالتش بر مبنای دین مبین اسلام است.

روح افزا تاکید کرد: این تعداد بانویی که عضو بسیج شده اند دیدگاه های اسلامی دارند 7 هزار شهید زن بسیجی داریم که نشان می دهد چقدر این قسمت بسیج جامعه زنان توانسته پیشرو باشد نه تنها شهیدپرور و رزمنده پرور است بلکه خودش هم شهید می شود.

وی اظهار داشت: طبق فرموده امام خمینی (ره) قرآن و زن هر دو انسان ساز هستند زن بسیجی فضای تربیتی را در خانواده خود و جامعه احیا می کند. اگر فرهنگ بسیجی را افزایش و تعداد اعضا را زیاد کنیم خیلی از مشکلات جامعه را می توانیم مدیریت کنیم.

روح افزا تصریح کرد: یک خانم بسیجی بر مبنای اعتقادش برای رضای خدا کار می کند و پشتیبان ولایت است برای گذارن زندگی فعالیت نمی کند بلکه به خاطر وظیفه دینی اش تلاش می کند امروز باید دختران جوان را به این سمت و سو سوق دهیم.


ارسال نظرات