انتقاد یک داور قرآن به عملکرد نامناسب مسئولین در گفتگو با «بسیج»:
ابوالقاسمی گفت: اگر آن چیزی که قرآن و پیامبر اسلام گفته اند اعمال شود ودر جامعه رواج پیدا کند، سمت و سوی جوانان وحتی افراد مسن جامعه ی ما به سمت قرآن و اسلام خواهد رفت.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۵۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
محمدرضا ابوالقاسمی، قاری و داور بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم ترویج و تمسک به قرآن کریم و نقش و تأثیر این کتاب الهی در تربیت خانواده و بهبود روابط اجتماعی گفت: دستورات قرآن پیرامون تربیت جامعه، تربیت جوانان، تأثیر بسزایی دارد اما به شرط اعمال این دستورات، قرآنی شدن فرهنگ ما حرکت سمت و سوی اسلام و تشبه به رفتار مومنین نتیجه بخش خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از معضلات فرهنگی و اجتماعی که جوانان به آن مبتلا شده اند، تصریح کرد: اکنون رسانه های مجازی کاری کردند که مردم منحرف شود.

ابوالقاسمی ضمن انتقاد از عملکرد برخی از مسئولین گفت: متأسفانه برخی از مسئولین ما آن طور که باید مروج قرآن کریم باشند، عمل نکردند و سمت وسوی جوانان به طرف فضاهای مجازی کشیده شده است که اغلب این فضاها انسان را به انحراف می کشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر آن چیزی که قرآن و پیامبر اسلام گفته اند اعمال شود ودر جامعه رواج پیدا کند، سمت و سوی جوانان وحتی افراد مسن جامعه ی ما به سمت قرآن و اسلام خواهد رفت.

ارسال نظرات