مدیررفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
کارت خرید اعتباری به عنوان یک وام کوچک محسوب می شود که دارنده آن می‌تواند نوسانات خرید خود را کاهش دهد و بدون مراجعه به بانک یا افراد حقیقی مانند دوستان و اقوام نیاز کوتاه مدت خود را تامین کند.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۴۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیررفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: جلسه ای به منظور عقد تفاهم نامه سه جانبه فیمابین اداره کل ، استانداری زنجان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، جهت صدور کارت رفاه اجتماعی ایرانیان (کارا کارت) برای کلیه کارکنان دستگاههای اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، در سطح استان تشکیل شد.

مجتبی بازرگان افزود: کارت خرید اعتباری به عنوان یک وام کوچک محسوب می شود که دارنده آن می‌تواند نوسانات خرید خود را کاهش دهد و بدون مراجعه به بانک یا افراد حقیقی مانند دوستان و اقوام نیاز کوتاه مدت خود را تامین کند.

وی با بیان اینکه شروع پرداخت اقساط از ماه بعد و صرفاً با اولین خرید صورت گرفته، انجام خواهد ش، اظهار داشت: فروشگاه ها و مراکز خدماتی می توانند پس از دو هفته اقساط واریز شده را برداشت نمایند که این فرآیند با تسویه حساب نهایی کلیه بدهی های متقاضی به اتمام رسیده و قابلیت شارژ مجدد در سال بعد در صورت استمرار سایر شرایط وجود خواهد داشت.

بازرگان تصریح کرد: فروشگاه های پذیرنده طرح رفاه، اتکا، امکان، فرهنگیان، هایپرسان، سفیر، پارسیس، بیمه ایران، سامسونگ ، افق طلایی می باشد که در صورت ازدیاد تقاضا به تعداد این فروشگاهها افزوده خواه دشد.

مدیررفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه طرح بسیار خوب ارزیابی شده گفت:کارت خرید اعتباری یک ابزار مالی است که یک فرد با استفاده از آن می تواند کالایی را خریداری نماید که بدون این ابزار امکان خرید آن را نداشته است.

ارسال نظرات