تفاهم نامه فیمابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بمنظور حمایت از کاریابی های استان زنجان منعقد شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۳۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از انعقاد تفاهم نامه فیمابین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان خبر داد و گفت:

یوسفی افزود: ‌به منظور شناسایی فرصتهای شغلی و تامین بموقع نیروی کار متخصص مورد نیاز صنایع مختلف استان از طریق کاریابی های غیر دولتی و اتخاذ تمهیدات لازم برای آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص وفق نیازهای صنایع مختلف استان این تفاهم نامه امضاء و نهایی شده است .

وی با اشاره بر لزوم آموزشهای بازار محور اظهار داشت:‌ با برنامه ریزی های به عمل آمده و طبق مفاد تفاهم نامه فرصتهای شغلی ایجاد شده در صنایع استان ،‌در اختیار مدیران کاریابی استان قرار میگرد و این مدیران با هماهنگی مراکز آموزش فنی و حرفه ای نیازهای آموزشی را احصاء و در صورت لزوم استانداردهای آموزشی جدید ندوین میگردد .

یوسفی در ادامه تصریح کرد:‌ این موضوع از مواردی بود که در کارگروه تخصصی اشتغال نیز طرح شده بود و مقرر شده بود تمهیداتی اتخاذ شود تا مدیران کاریابی با مراجعه به واحدهای صنعتی ،‌فرصتهای شغلی را احصاء و به کارجویان معرفی نمایند.

ارسال نظرات