در پی تیتر شدن خبری از مصاحبه با امام جمعه ابرکوه:
حجت الاسلام حسینی ضمن تکذیب خبر، طی نامه ای اعتراضی به آن نشریه خواستار پوزش از خوانندگان و اصلاح خبر شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۱۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیجاز ابرکوه، در پی تیتر شدن خبری از مصاحبه امام جمعه شهرستان ابرکوه با یکی از نشریات استانی با عنوان احمدی نژاد تهدید برای انقلاب است! امام جمعه ضمن تکذیب خبر طی نامه ای اعتراضی به آن نشریه خواستار پوزش از خوانندگان و اصلاح خبر شد.

در بخشی از این نامه آمده است: بنده در این گفتگوی(غیر حضوری) عرض کردم یکی از مشکلات احمدی نژاد در سالهای آخر عمر دولت دهم تبعیت او از مشائی بود و اگر ادامه می یافت تهدید برای انقلاب بود. انصاف نیست کسی که سالها خدمت و تلاش کرده با قضاوتی غلط تهدید انقلاب باشد ودر هر کسی نقاط ضعف وقوت است.

هنر این است که مسئولین از نقاط قوت همتایان گذشته استفاده کنند و شکی نیست که آثار تخریبیضعف و خطای یک مسئول خیلی بیشتر از دیگران است.

گفتنی است حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در پاسخ به نظر خواهی از عملکرد دولت یازدهم هم گفته است: درپاسخ به این سئوال مثنوی هفتاد من کاغذ شود(اما اجمالا اینکه) بنده در کوران انقلاب وسپس جنگ تحمیلی(و دوران سازندگی واصلاحات)تا امروز مسائل را پیگیری (وبه خاطر دارم) وفقط در دهه شصت(دوره ریاست جمهوری مقام معظم رهبری) طعم شیرین حاکمیت معیارهای انقلاب اسلامی را احساس کردیم اما از دهه هفتاد دولتمردان نقاط ضعف و زاویه گرفتنشان از انقلاب زیاد شد وبه سمت هضم شدن در اصول دیپلماسی جهانی وسمت سو دادن جامعه به رفاه طلبی واشرافی گری ومحو کردن نظام اقتصاد اسلامی وبسط وگسترش مبانی اقتصاد لیبرالیستی و سرمایه داری در کشور و.... رفته اند.

گفتنی است مراتب از سوی خطیب جمعهی شهرستان ابرکوه در نماز جمعه ی مورخ 30/7/95 به طور رسمی تکذیب واعلام شد که نامه اعتراضی به نشریه نویسنده تسلیم شد و مقرر شده تا در شماره یروز شنبه 1/8/95این تکذیب با عذر خواهی از مردم درج گردد.


ارسال نظرات