خبرهای داغ:
بسیجیان پایگاه های ابوذرغفاری و وحدت روستاهای علی آباد و صالح آباد شاهرود اقدام به پخت نان کاک برای جبهه مقاومت نمودند.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۱۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بیش از 100 بسیجی خواهر و برادر اقدام به پخت ده کیسه نان کاک برای جبهه مقاومت اسلامی در سوریه نمودند.

بسیجیان پایگاه های بسیج ابوذرغفاری و وحدت روستاهای علی آباد و صالح آباد زیر استاق شاهرود در اقدامی خودجوش با خرید ده کیسه آرد اقدام به پخت و بسته بندی نان کاک برای ارسال به جبهه مقاومت نمودند.

در این برنامه که سه روز به طول انجامید بسیجیان یک نیسان نان کاک طبخ و بسته بندی نمودند و تحویل ستاد کمک به جبهه مقاومت اسلامی شهرستان نمودند تا به سوریه ارسال شود.

فرمانده پایگاه بسیج ابوذرغفاری حوزه بسیج روستای نجف اشرف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف این اقدام گفت: با توجه به درگیری رزمندگان اسلام با دشمن تکفیری در آن سوی مرزها و در جهت کمک به اقدامات موثر این رزمندگان برای نابودی عناصر تکفیری و داعشی استکبار جهانی بسیجیان روستاها برای کمک به محور مقاومت اقدام به پخت نان کاک نمودند.

احمد عبیری افزود: این اقدام برای دومین بار توسط اهالی روستا ها و بسیجیان انجام می شود و این نشان از وحدت و همیت مردم برای پشتیبانی از محور مقاومت است که مانند دوران دفاع مقدس نشان از حضور مردم در پشتیبانی از جبهه دفاع از اسلام و انقلاب دارد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها