باتوجه به فراخوانی صورت گرفته از مردم برای حضور در مراسم استقبال؛ آیا این ورزشگاه دو هزار نفری پاسخگوی حضور مردم استان مرکزی در مراسم استقبال خواهد بود یا خیر؟
کد خبر: ۸۷۶۵۳۹۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فردا استان مرکزی میزبان ریاست جمهور و هیئت همراه خواهد بود.

در این راستا تمامی احزاب و تشکل‌های استان مرکزی از مردم این استان خواسته‌اند تا در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید شرکت کنند و حماسه دیگری را خلق کنند.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اینکه مردم بتوانند به راحتی در مرکز استان حضور پیدا کنند با هماهنگی صورت گرفته با دهیاران و فرمانداران وسایط نقیله برای جابجایی مردم از سایر روستاها و شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده است.

ورزشگاه دو هزار نفری شهدای پنج مرداد اراک برای حضور ریاست جمهوری از چند روز گذشته در حال آماده شدن است تا جایگاهی در خور شأن ریاست جمهور به منظور سخنرانی تدارک دیده شود.

کلانشهر اراک به غیر از ورزشگاه دو هزار نفری شهدای پنج مرداد دارای ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) است.

باتوجه به فراخوانی صورت گرفته از مردم برای حضور در مراسم استقبال و نیز حضور 10 هزار دانش‌آموز از مقاطع مختلف تحصیلی به غیر از مدعوین دعوت شده این سوال پیش می‌آید که آیا این ورزشگاه دو هزار نفری پاسخگوی حضور مردم استان مرکزی در مراسم استقبال خواهد بود یا خیر؟

روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن تائید حضور دانش آموزان در مراسم استقبال از ریاست جمهور خبر تعطیلی مدارس را رد کرد و تنها از حضور دانش آموزان دارای رضایت نامه در مراسم خبر داد.

شیرخانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مركزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به حضور دانش‌آموزان در مراسم استقبال از ریاست جمهوری گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با رضایت والدین، 10 هزار دانش‌آموز فردا در مراسم استقبال از ریاست جمهور حضور خواهند داشت.

وی افزود: تعداد 5 هزار پرچم برای حضور دانش‌آموزان در ابعاد 30 در 40 تهیه شده است؛ گروه سرود 470 نفری از دانش‌آموزان مقطع متوسطه مدرسه حکمت فردا اجرای برنامه خواهند داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مركزی تصریح کرد: بناست که تعداد 50 نفر از دانش‌آموزان پیشتازان مدارس استان با لباس متحدالشکل در ورودی ورزشگاه با دسته گل در مراسم استقبال حضور داشته باشند؛ همچنین بنا بود با حضور 30 نفر از دانش‌آموزان سرودی در ارتباط با حماسه عاشورا در جلسه دیار ریاست جمهور با جمع نخبگان استان خوانده شود که هنوز این موضوع در هاله ای از ابهام است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات