مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه درباره ادعاهای محمود صادقی درباره این دانشجویان از این نماینده مجلس برای مناظره دعوت کرد.
کد خبر: ۸۷۶۵۳۶۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه در خصوص ادعاهای مطرح شده محمود صادقی در مورد این دانشجویان از این نماینده مجلس برای مناظره دعوت کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بدینوسیله مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه به نمایندگی از خانواده بزرگ و فهیم دانشگاهی و طبق در خواست افکار عمومی دانشگاهیان عزیز، از آقای دکتر محمود صادقی وکیل‌الدوله اصلاح طلب وزارت علوم لیست امید، برای مناظره در خصوص ادعاها و تهمت‌های اثبات نشده و بی‌سند و مدرک ایشان، برعلیه 3700 دانشجوی دکترا یا فارغ التحصیل بورسیه دعوت به عمل می‌آورد.

در ادامه تاکید شده است: همچنین این مجمع اعلام می‌دارد که نمایندگان آن در هر محلی که آقای صادقی برای برگزاری این مناظره اعلام نمایند شرکت می‌کنند. در صورت عدم اراده یا توانایی ایشان برای تهیه فضای مناسب برگزاری مناظره، مجمع از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های جمعی مخصوصاً صدا و سیما برای ایجاد فضایی مناسب و دارای قابلیت اطلاع رسانی دقیق و جز به جز، در خواست کمک و همکاری می‌کند.

در پایان آمده است: امید است که آقای صادقی این بار به دور از فضای دروغ، تهمت، شانتاژ و مونولوگ بی‌معارض، ادعاهای خود را در مقابل خود دانشجویان بورسیه و نمایندگان آنان مطرح نماید و ان‌اشاءالله پاسخ حقوقی درخور، مستدل، مستند و منطقی برای ادعاهای خود داشته باشد.

ارسال نظرات