شماره242ام هفته نامه 9دی امروز شنبه اول آبان ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۹۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، شماره242ام هفته نامه 9دی امروز شنبه اول آبان ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این شماره با عنوان «اقتصاد به جهنم» به ماجرای برکناری 3 وزیر دولت اشاره کرده و تحلیلهایی درباره پشت پرده این برکناریها و ارتباط با پرونده فساد 8 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان منتشر نموده است. «از کلاس درس برجام تا کلاس درس فساد 8 هزار میلیارد تومانی»، «انتصابات ستاد انتخابات 96»، «آغاز تدارک انتخاباتی روحانی»، «پارادوکس لاینحل دولت؛ ترمیم کابینه یا تغییر همه کابینه؟» عناوین دیگر مطالبی است در همین رابطه که 9دی 242 ام به آن پرداخته است.

موضوع دیگری که 9دی در این شماره به آن پرداخته، مناقصه توسعه میدان نفتی آزادگان و عدم دعوت از شرکتهای ایرانی است که در یادداشتی با عنوان «اقتصاد ضد مقاومتی» منتشر شده است.

9دی در صفحه فرهنگ ضمن تجلیل از دو فیلم خوش ساخت «اروند» و «سیانور» به ماجرای حضور تهیه کننده سریال شهرزاد در پرونده اختلاس 8 هزار میلیاردی و حضور پولهای کثیف در سینما اشاره کرده است.

«دردسرهای تریبون لعنتی» یادداشتی است پیرامون توهینهای اخیر وزیر بهداشت به ائمه جمعه و مدافعین حرم که در صفحه سیاسی منتشر شده است.

در جدید ترین شماره 9دی به موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ موضوعاتی مانند: شبکه ملی اطلاعات تقلبی، پسابرجام و عدم حصول نتایج وعده داده شده دولت، مناظرات انتخاباتی آمریکا و تناقضات فلسفی آن، اهانت هفته نامه کارگزاران به رهبر انقلاب و ....

همچنین یادداشتها، گفتارها و تحلیلهای دیگری از آیت الله مظاهری، آیت الله رجبی، حسن رحیم پور ازغدی، دکتر حسن عباسی، حسین شمسیان، عبدالله عبداللهی، دکتر محمد سلیمانی، دکتر عباسعلی کدخدایی، مهرداد لاهوتی نماینده مجلس، دکتر مقداد همتی، دکتر مجتبی زارعی، بهزاد مهرکش، حجت الاسلام علی جعفری، حامد یامین پور و ... در 9دی دویست و چهل و دوم منتشر شده است.

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. 

جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید. همچنین برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی در اشتراک می توانید به سایت Eshterak.ir مراجعه کنید.


ارسال نظرات